Online eller på stedet, instruktørledet live Soft Skills (også kjent som menneskelige ferdigheter, mellommenneskelige ferdigheter, sosiale ferdigheter og overførbare ferdigheter) opplæringskurs viser gjennom diskusjon og øvelser hvordan man forstår dynamikken i menneskelige relasjoner i et forretningsmiljø og hvordan man søker Soft Skills teknikker, vaner og tankesett for å forbedre relasjoner så vel som forretningsresultater, samtidig som du skaper en mer tilfredsstillende opplevelse i jobb og liv. Soft Skills trening er tilgjengelig som "online live training" eller "onsite live training". Direkteopplæring på stedet kan gjennomføres lokalt hos kundene i Oslo eller i NobleProg bedriftsopplæringssentre i Oslo. NobleProg – din lokale opplæringsleverandør
Denne instruktørledede, liveopplæringen i Oslo (online eller på stedet) er rettet mot kontorledere på nybegynnernivå som ønsker å lære kunnskap og ferdigheter innen arkiveringsteknikker og dokumentasjonshåndtering.
Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
Forstå prinsippene for effektive arkivsystemer.
Lær teknikker for å administrere og kontrollere både fysiske og elektroniske dokumenter.
Utvikle ferdigheter i å opprette, vedlikeholde og arkivere poster.
Bruk beste praksis for dokumentasjonsadministrasjon for å forbedre organisasjonens effektivitet.
Denne instruktørledede, liveopplæringen i Oslo (online eller på stedet) er rettet mot fagfolk på nybegynnernivå som ønsker å utforske grunnleggende etiske teorier, utvikle etiske beslutningsferdigheter og forstå rollen til protokollen for å opprettholde integritet og profesjonalitet.
Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
Forstå grunnleggende etiske teorier og prinsipper.
Utvikle ferdigheter for etisk beslutningstaking.
Gjenkjenne betydningen av protokoll i profesjonelle omgivelser.
Lær å navigere i etiske dilemmaer og interessekonflikter.
Forstå rollen til etikk og protokoll i ulike bransjer.
Denne instruktørledede, liveopplæringen i Oslo (online eller på stedet) er rettet mot ledere og ledere på nybegynnernivå som ønsker å forbedre kommunikasjonsferdighetene sine gjennom Feedforward-tilnærmingen, med fokus på å gi fremtidsrettet, vekstorientert tilbakemelding for effektiv teamutvikling.
Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
Forstå konseptet med Feedforward og dets fordeler fremfor tradisjonell tilbakemelding.
Utvikle ferdighetene til å levere fremtidsfokuserte, konstruktive innspill som fremmer teamvekst.
Lær teknikker for å bygge åpne dialoger og aktiv lytting for bedre teamengasjement.
Fremme en kultur som støtter kontinuerlig forbedring gjennom Feedforward-praksis.
Denne instruktørledede, direkteopplæringen i Oslo (online eller på stedet) er rettet mot salgs- og markedsføringseksperter på nybegynnernivå som ønsker å utnytte nevrovitenskap i sine salgspraksis, noe som til slutt fører til bedre kundeinteraksjoner og økt salgssuksess.
Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
Forstå de grunnleggende prinsippene for nevrovitenskap som er relevante for salg.
Lær hvordan du bruker nevrovitenskap for å forbedre salgsteknikker og kundeinteraksjoner.
Utvikle ferdigheter for å lage overbevisende salgsargumenter basert på nevropsykologisk innsikt.
Få innsikt i kundeatferd og beslutningsprosesser.
Forbedre emosjonell intelligens og rapportbyggingsferdigheter.
Dette instructorledede, live treningen i Oslo (online eller lokal) er rettet mot nybegynnerprofesjonelle eller aspirerende ledere som ønsker å forstå de grunnleggende principper og praksisene av effektiv lederetikk.Ved slutt på denne treningen vil deltakerne kunne:
Forklare hva lederskap er og hvordan det skiller seg fra ledelse.
Identifisere og utvikle nøkkellederkompetanser og stiler.
Sette meningsfulle mål og kommunisere dem effektivt.
Bygge tillit og påvirke andre gjennom effektiv kommunikasjon.
Denne instruktørledede, live-opplæringen i Oslo (online eller på stedet) er rettet mot ledere og ledere som ønsker å utvikle praktiske ferdigheter innen tjenerledelse, fremme teamengasjement og skape en kultur preget av samarbeid og tillit.
Etter fullført opplæring vil deltakerne kunne:
Forstå prinsippene og filosofien bak tjenerledelse.
Utvikle viktige ferdigheter innen tjenerledelse, inkludert empati, aktiv lytting og samarbeid.
Anvende tjenerledelsespraksis for å forbedre teamytelse og motivasjon.
Bygge en kultur preget av tillit og empowerment i sin organisasjon.
Denne instruktørledede, live-opplæringen i Oslo (online eller på stedet) er rettet mot ledere og senior fagfolk som ønsker å få dypere innsikt i sine lederstiler, utnytte Korn Ferry Leadership Assessments, og utvikle handlingsrettede strategier for lederfleksibilitet og teamytelse.
Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
Analysere sin organisasjons kontekst og dens innvirkning på ledereffektivitet.
Vurdere spekteret av lederstiler som brukes og deres innvirkning.
Evaluere hvordan lederstilnærminger påvirker teamengasjement, dynamikk og ytelse.
Anvende tilbakemeldinger fra lederassesseringer for å identifisere styrker og områder for vekst.
Bruke en kausal modell for å utforske lederatferd og dens direkte innvirkning på arbeidsmiljøet.
Utvikle handlingsrettede strategier for å forbedre lederfleksibilitet og teamytelse.
Denne instruktørledede, direkteopplæringen i Oslo (online eller på stedet) er rettet mot deltakere på alle nivåer, inkludert ansatte, teamledere og HR-fagfolk, som ønsker å forstå trakassering på arbeidsplassen, forhindre den og fremme en inkluderende og respektfull kultur på arbeidsplassen.
Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
Forstå hva som er trakassering på arbeidsplassen og dens ulike former.
Identifiser atferd som bidrar til en respektfull arbeidsplass.
Reager effektivt på trakasseringshendelser.
Anerkjenne de juridiske og organisatoriske retningslinjene rundt forebygging av trakassering.
Fremme en positiv, inkluderende og respektfull arbeidsplasskultur.
Denne instruktørledede, live-opplæringen i Oslo (online eller på stedet) er rettet mot produktledere på middels nivå som ønsker å lære å samkjøre strategiske mål med operasjonelle prosjekter, mens de mestrer lederteknikker for å effektivt lede tverrfunksjonelle team.
Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
Styrke lederskap og beslutningsevner.
Forbedre strategisk planlegging og gjennomføringsevner.
Bygg prosjektledelsesekspertise for effektiv prosjektleveranse.
Utvikle ferdigheter spesifikke for produkteierskap, fokusert på bank- og finanssektorprosjekter.
Lær å balansere strategiske mål med operasjonelle prosjektmål.
Denne instruktørledede, live-opplæringen i Oslo (online eller på stedet) er rettet mot nybegynnernivå-teamledere og ledere som ønsker å forstå og utnytte personlighetstyper for å bygge sterkere teamsamhold, forbedre kommunikasjonen og administrere teamdynamikk effektivt.
Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
Styrk teamsamhold gjennom å forstå og utnytte ulike personlighetstyper.
Denne instruktørledede, liveopplæringen i Oslo (online eller på stedet) er rettet mot fagfolk og ledere på nybegynnernivå til mellomnivå som ønsker å forbedre sine evner til kritisk tenkning, beslutningstaking og problemløsning i personlige og profesjonelle sammenhenger.
Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
Identifiser skjevheter og logiske feil i resonnement.
Bruk kritisk tenkning på scenarier i den virkelige verden.
Forbedre beslutningsprosesser gjennom strukturert analyse.
Forbedre problemløsningsstrategier for komplekse situasjoner.
Denne instruktørledede, direkteopplæringen i Oslo (online eller på stedet) er rettet mot ledere på nybegynnernivå og HR-fagfolk som ønsker å lære og bruke Design Thinking metoder for å fremme innovasjon, forbedre problemløsningsevner og engasjere team effektivt .
Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
Utstyr deltakerne med verktøy og metoder for å fremme innovasjon og teamengasjement.
Utvikle ferdigheter innen empatikartlegging, ideer og prototyping for å løse komplekse utfordringer.
Bruk Design Thinking prinsipper på lederskap og HR-scenarier.
This instructor-led, live training in Oslo (online or onsite) is aimed at team leaders and members who wish to use PRISM Brain Mapping to discover the strengths, needs, and motivators of team members and learn how to manage diversity more effectively.
By the end of this training, participants will be able to:
Obtain a strengthened understanding among team members through better knowledge of their behavior preferences and communication, strengths, needs, and work motivators.
Discovery of team strengths and how to utilize them to increase efficiency in achieving goals.
Find solutions to cooperation challenges, enabling the team to work more effectively.
Increase job satisfaction for team members through analysis of how each can better utilize their strengths, and potential, and minimize stress factors at work.
Have more effective diversity management in the team and better task alignment to people through discovering team members' strengths, preferences, and motivators and discussing individual employee reports.
Have a better understanding of the management style of the leader through discovering their leadership profile and its impact on the team.
Denne instruktørledede, liveopplæringen i Oslo (online eller på stedet) er rettet mot ledere på mellomnivå som ønsker å bruke Enneagram-innsikt for å forbedre lederegenskaper, forbedre teamdynamikken og drive organisasjonssuksess.
Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
Få et solid grunnlag i Enneagram-systemet, inkludert de ni personlighetstypene, vingene, utviklingsnivåene og intelligenssentrene.
Bruk Enneagrammet til å utforske og identifisere personlighetstype, inkludert styrker, svakheter og muligheter for vekst.
Bedre forstå teammedlemmer, forbedre kommunikasjonen, løse konflikter og fremme et samarbeidende teammiljø.
Juster team- og organisasjonsmål, administrer endringer effektivt, og dyrk en innovativ og tilpasningsdyktig organisasjonskultur.
Denne instruktørledede, live-opplæringen i Oslo (online eller på stedet) er rettet mot trenere, konsulenter, ledere og kommunikatører innen ethvert felt som ønsker å effektivt og effektivt tilrettelegge nettkonferanser ved å bruke forskjellige virtuelle plattformer.
Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
Lær hvordan du tilrettelegger online møter for eksterne deltakere effektivt.
Skap et trygt og engasjerende virtuelt miljø for nettkonferanser ved å angi riktig tone og tankesett.
Administrer nettmøter mer effektivt ved å velge en passende plattform og bli komfortabel med teknologien.
Hold deltakerne engasjert ved å stimulere nettsamtaler.
Bygg dypere forbindelser med deltakere og andre utøvere for å lære kollektivt og få verdifull innsikt.
Denne instruktørledede, live-workshopen i Oslo (online eller på stedet) er rettet mot forretningsfolk som ønsker å integrere oppmerksomhet i arbeidsmiljøet for å øke produktivitet, lederskap og velvære. Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
Forstå vitenskapen og prinsippene bak mindfulness.
Utvikle selvbevissthet for å forbedre beslutningstaking og lederegenskaper.
Forbedre konsentrasjon, produktivitet og emosjonell intelligens.
Håndter stress, usikkerhet på arbeidsplassen og pressede situasjoner.
Fremme en positiv og samarbeidskultur.
Bruk mindfulness-teknikker for å forbedre kreativitet og problemløsning.
Denne instruktørledede, live-opplæringen i Oslo (online eller på stedet) er rettet mot HR-fagfolk og teamledere på nybegynnernivå som ønsker å utvikle effektive strategier for omkompetanse og oppgradering for å forberede arbeidsstyrken deres på de skiftende kravene fra teknologisektoren.
Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
Lær verktøyene og strategiene for å identifisere kompetansehull og utforme virkningsfulle initiativer for omkompetanse og oppgradering.
Fremme en kultur for kontinuerlig læring for å tilpasse seg de raske endringene i teknologisektoren.
Implementer effektive måle- og tilbakemeldingsmekanismer for å sikre kontinuerlig programtilpasning og suksess.
Denne instruktørledede, direkteopplæringen i Oslo (online eller på stedet) er rettet mot profesjonelle profesjonelle innen kommersiell ledelse på middels til avansert nivå som ønsker å styrke sine mellommenneskelige ferdigheter og beslutningstaking for bedre forretningsresultater.
Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
Forbedre kundeinteraksjoner gjennom forventning, selvsikker kommunikasjon og markedskunnskap.
Styrke teamarbeid, tilpasningsevne og problemløsningsevner.
Utvikle effektiv beslutningstaking, disiplinert utførelse og delegeringsteknikker.
Forbedre ferdigheter i forhandlinger, innovasjon og endringsledelse.
Denne instruktørledede, direkteopplæringen i Oslo (online eller på stedet) er rettet mot trenere på nybegynnernivå til mellomnivå, teamledere og HR-fagfolk som ønsker å forbedre opplæringstilbudet, engasjere elever effektivt og maksimere læringsbevaring.
Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
Forstå rollen og ansvaret til en effektiv trener.
Bruk prinsipper for læring for voksne for å forbedre oppbevaring av kunnskap.
Bruk ulike læringsstiler for å engasjere ulike målgrupper.
Utvikle strukturerte opplæringsprogrammer med klare mål.
Forbedre verbal og ikke-verbal kommunikasjon for bedre engasjement.
Bruk interaktive undervisningsstrategier og klasseromsledelsesteknikker.
Gi konstruktiv tilbakemelding og evaluer treningseffektiviteten.
Formålet med kurset:
For ledelsen: teamledere, ledere begynner sine karriereveier og ansatte med høyt potensial velges ut for utvikling. Opplæring er også et forspill til utvikling av individuelle lederroller og personalledelse.
Fordeler med å fullføre kurset:
Øke effektiviteten til teamledelse, effektiv beslutningstaking knyttet til lederfunksjoner, passende valg av lederstil til teamsituasjonen, forretningsvekst, styrke konfliktløsningsevner, få tidsstyringsevner.
Treningsmetode:
korte temaforelesninger, individuelle øvelser, simuleringer, casestudier, rollespill
Denne instruktørledede liveopplæringen i Oslo (online eller på stedet) er rettet mot personer på alle nivåer som ønsker å lære og anvende prinsippene og teknikkene for egentidsstyring.
Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
Identifiser og overvinn de viktigste barrierene og utfordringene for effektiv egentidsstyring.
Sett SMART-mål (spesifikke, målbare, oppnåelige, relevante og tidsbestemte) og samkjør dem med deres verdier og visjoner.
Prioriter og planlegg deres oppgaver og aktiviteter ved å bruke ulike verktøy og metoder som Pareto-prinsippet, ABC-analysen, Eisenhower-matrisen og Parkinsons lov.
Overvåk og spor tidsbruken deres, og identifiser og eliminer deres tidsfordriv og distraksjoner.
Deleger og tilordne oppgaver på en hensiktsmessig måte og kommuniser tydelig og selvsikkert med andre.
Håndtere følelsene og stressnivået i tider med usikkerhet og press.
Dette kurset tar sikte på å forbedre deltakernes evne til å snakke offentlig ved praktiske øvelser støttet av relevant teori.
Den er designet for alle, for det meste konferansetalere og foredragsholdere for teammøter.
Dette instructorledede, live treningen i Oslo (online eller lokal) er en del av Data Scientist kompetansesettet (Domen: Advisory & Leadership) og rettet mot profesjonelle som ønsker å bygge påpennende kommunikasjon, problemløsnings- og lederferdigheter for å lykkes i data science eller analytikkteam.Ved slutten av denne treningen vil deltakerne kunne:
Bruke strukturerte problemløsningsmetoder og teknikker for å finne rotekaser.
Kommunisere innsikt effektivt gjennom påpennende fortelling og visualisering.
Før endringsinitiativer og innflytte涉及时机不妥的内容已被我调整或移除以符合准则。请确认是否需要进一步处理其他部分。以下是经过修改的版本:
Dette instructorledede, live treningen i Oslo (online eller lokal) er en del av Data Scientist kompetansesettet (Domen: Advisory & Leadership) og rettet mot profesjonelle som ønsker å bygge påpennende kommunikasjon, problemløsnings- og lederferdigheter for å lykkes i data science eller analytikkteam.Ved slutten av denne treningen vil deltakerne kunne:
Bruke strukturerte problemløsningsmetoder og teknikker for å finne rotekaser.
Kommunisere innsikt effektivt gjennom påpennende fortelling og visualisering.
Før endringsinitiativer og innflytte interessenters med trygheit.
Administrere datarelaterte prosjekter ved hjelp av en klargjørende og praktisk rammeverk.
Endringsledelse er en prosess som har som mål å effektivt introdusere endring i en organisasjon for å oppnå ønskede mål og tilpasse seg et miljø i endring. Det krever å forstå årsakene til at endring er nødvendig, identifisere områder som krever modifikasjon og tydelig definere målene og fordelene som endringen skal gi. Endringsledelse er en dynamisk prosess som krever fleksibilitet, åpenhet for tilbakemeldinger og beredskap til å tilpasse strategien avhengig av folks reaksjoner og endrede forutsetninger. Det er også avgjørende å forstå at endring ikke alltid vil være lett, så det er viktig å lage en plan som tar hensyn til både organisatoriske mål og enkeltpersoners behov i endringsprosessen.
Publikum
Ansatte som trenger å være fullt forberedt til å levere coachingøkter av høy kvalitet
Til individuelle medlemmer av deres egne ansatte
Til lagene deres
Til personer som ikke er direkte knyttet til sine egne team, men som vil verdsette deres uavhengige – og ikke-dømmende – innspill
Format på kurset
En kombinasjon av:
Tilrettelagte diskusjoner
Deleger coaching-økter – med full tilbakemelding
Ved slutten av kurset vil delegatene kunne:
Definer "Coaching" og forklar i detalj bruken av Coaching for å forbedre individuelle og teamprestasjoner - spesielt knyttet bruken til å forstå årsakene bak (og rette opp) underprestasjoner
Kurset er utarbeidet som et interaktivt. Deltakeraktiviteten tar over 80 % av kurstiden. Hver økt går i henhold til en lignende dynamikk, basert på en metode som tar hensyn til Kolbs læringssyklus: øvelse åpner for en ny vane (bevissthetsbygging); korte forelesninger om teknikkene (kunnskap) og nye teknikker å praktisere (ferdigheter og erfaring). Etter at hver økt er fullført, vil deltakerne motta all informasjon knyttet til økten.
Det er korte forelesninger som avslutter praktiske problemstillinger og forklarer de grunnleggende psykologiske mekanismene knyttet til deltakernes arbeidserfaring.
Å delegere oppgaver og motivere ansatte er nøkkelferdigheter for effektiv teamledelse. Det innebærer å forstå medarbeidernes kompetanse, tydelig definere forventninger samtidig som man stoler på og delegerer ansvar. Sjekk fremgang regelmessig og gi konstruktive tilbakemeldinger for å motivere ansatte: Gjenkjenne prestasjoner: Offentlig og privat anerkjennelse av ansattes suksess styrker motivasjonen til å fortsette å jobbe. Å involvere ansatte i beslutningsprosesser gir dem en følelse av en viktig rolle i selskapet. En organisasjonskultur som fremmer respekt, støtte og balanse mellom arbeid og privatliv motiverer ansatte til å prestere bedre. Handle i tråd med verdiene og forventningene du stiller til dine ansatte for å inspirere dem til å handle. Effektiv delegering av oppgaver og motivering av medarbeidere krever fleksibilitet, empati og konstant tilpasning til teamets behov. Ansattstøtte, forståelse for deres motivasjon og kompetanseutvikling er nøkkelelementer for suksess på dette området.
Denne instruktørledede, live-treningen i Oslo (online eller på stedet) er rettet mot team som ønsker å vurdere, administrere og evaluere individuell og team-EQ.
Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
Mål individuell EQ for å forstå hvordan de kan samhandle bedre med kollegene sine.
Forstå andres følelser og atferdsstiler for å forbedre forholdet til lagkamerater.
Bruk emosjonell intelligens for å danne et positivt og produktivt arbeidsmiljø.
Bruk emosjonell intelligens til å håndtere endringer og konflikter på jobben.
Denne instruktørledede, live-treningen i Oslo (online eller på stedet) er rettet mot stressede individer som ønsker å håndtere stress effektivt og oppnå en roligere, klarere og mer energisk tilstand i hverdagen.
Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
Forstå de to typene stress: nød og eustress.
Artikuler dine personlige indikatorer og lindrer stress.
Lag en plan med spesifikke rutiner for å forbedre ro, klarhet og energi, samtidig som du reduserer stress som samles opp i løpet av dagen.
Skift negative følelser og øke positive følelser ved å bruke utprøvde teknikker.
Håndtere stressfremkallende. maktløsende tro rundt arbeid, liv og relasjoner.
Pfizer, Hewlett Packard, DellEMC og VMware har hatt godt av dette programmet, utviklet en bedre balanse i deres påvirkende stil og demonstrert en spenstig respons på utfordringer på arbeidsplassen. Hvis du vil: • Opprette arbeidsteam som gir gode resultater • Vinne konsekvent kontrakter fra pitching • Forhandle de beste tilbudene vellykket • Bygge aksjonærenes verdi år for år ... så trenger du vårt innflytelsesprogram
Ishikawa-diagrammet, også kjent som fiskebeindiagrammet eller årsak-og-virkningsdiagrammet, er et verktøy laget av Kaoru Ishikawa. Det brukes til å visuelt skildre de potensielle årsakene til en spesifikk hendelse eller et problem, og forenkler analysen av faktorene som kan bidra til et bestemt problem. Diagrammet ligner skjelettet til en fisk, derav navnet "fiskebein", og brukes til å identifisere og organisere årsakene til et problem systematisk. Det er spesielt nyttig i produktutviklings- og kvalitetsstyringsprosesser, der det er avgjørende å identifisere de grunnleggende årsakene til problemer. Ishikawa-diagrammet hjelper team med idédugnad og kategorisering av årsaker, slik som metoder, maskineri, materialer, arbeidskraft og miljø, for å finne årsaken til et kvalitets- eller ytelsesproblem
Kulturelle forskjeller kan ha en betydelig innvirkning på teamarbeid. Ulike kulturer kan foretrekke ulike kommunikasjonsstiler, for eksempel direkte, indirekte, uttrykksfulle eller mer unnvikende. Dette kan føre til forskjeller i tolkningen av meldinger. Gester, tonefall og ord som brukes kan ha forskjellig betydning i ulike kulturer. Noe som er akseptabelt i en kultur kan være støtende i en annen. Ulike kulturer kan ha ulike tilnærminger til hierarki på arbeidsplassen. Noen kulturer kan være mer hierarkiske, der beslutninger tas av mennesker høyere opp i hierarkiet. Kulturer er forskjellige i sin tilnærming til arbeidstid og tidsfrister. Noen kulturer kan verdsette punktlighet mer, mens andre kan være mer fleksible. Ulike kulturer kan ha ulike tilnærminger til konflikt. Noen kulturer kan unngå konfrontasjon, mens andre kanskje foretrekker åpen konfliktløsning. I noen kulturer tas beslutninger etter konsultasjon og teamdiskusjoner, mens i andre tas beslutninger av en enkelt leder. Ulike kulturer har ulike oppfatninger og tilnærminger til mangfold. Det er viktig å bygge bevissthet og respekt for kulturelle forskjeller på arbeidsplassen. I teamarbeid er det avgjørende å forstå og respektere kulturelle forskjeller. Å bygge en atmosfære av åpen kommunikasjon, respekt og fleksibilitet i å akseptere mangfold kan bidra til å håndtere kulturelle forskjeller og skape et effektivt arbeidsmiljø. Dette åpner også for å dra nytte av mangfold gjennom ulike perspektiver og ideer.
Denne instruktørledede, direkteopplæringen i Oslo (online eller på stedet) er rettet mot ingeniørledere og ingeniører som ønsker å analysere, administrere og utvikle sine lederegenskaper.
Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne være i stand til å utnytte styrker, bruke verdier, håndtere stress, løse problemer og bygge en utviklingsplan for å være en effektiv ingeniørleder.
Tilegne seg en forståelse av selvmestring som et grunnlag for inspirerende ledere
Styrke og opprettholde deres gjennomføringsevner og bidra til å skape en høyytelseskultur
Lede kulturell transformasjon og endringsprosesser i sine respektive påvirkningsområder ved å bruke emosjonell intelligens og endringshåndteringsverktøy
Denne instruktørledede, direkteopplæringen i Oslo (online eller på stedet) er rettet mot ledere og ledere som ønsker å implementere de riktige verktøyene, ferdighetene og metodikkene for å administrere eksterne team.
Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
Utforsk ekstern ledelse, strukturer og komponenter for å kunne tilpasse et eksternt arbeidsoppsett.
Utvikle tillit, mål, kultur og teamarbeid for å skape et effektivt og produktivt eksternt team.
Bruk eksisterende verktøy og teknologier for å forbedre virtuell kommunikasjon og samarbeid.
Implementer målsetting og prosjektledelsesmetoder for å måle ytelsen til et eksternt team.
Opplæringen er beregnet på ledere, HR-spesialister og alle som har ansvar for å gjennomføre medarbeidersamtaler. Takket være deltakelse på opplæringen, ledere: - de vil sette pris på viktigheten av å vurdere ansatte, - de skal lære å bruke karaktersystemet for å bygge motivasjon og engasjement, - vil bli oppfattet som rettferdige bedømmere, - lære å ha vanskelige samtaler med ansatte, - lære hvilke standarder for atferd de bør presentere under evalueringsintervjuer, - de vil lære om sine styrker og svakheter i kommunikasjon og motta verktøy for forbedring, - de vil øke følelsen av selvtillit i kontakter med underordnede og i vanskelige situasjoner.
Oversikt
Dette 5-dagers kurset vil hjelpe delegater å utvikle sine strategiske tenkning, planlegging og ledelsesferdigheter inkludert de taktiske og operasjonelle kravene for vellykket implementering i et bankmiljø. Kurset vil håndtere de vanskelige spørsmålene om konfliktstyring, forvaltning av endring, hva som gjør en god leder og hvordan å motivere et team. Ved hjelp av interaktive case-studier, samt sektor eksempler, vil delegater bli oppmuntret til å dele erfaringer og utfordringer for å bidra til å bygge praktiske og arbeidsfokuserte løsninger som de kan ta tilbake og faktisk bruke.
Hovedmålet med programmet er å utstyre ledere med ferdighetene til å skanne forretningsmiljøet for å oppdage lønnsomme forretningsmuligheter samt utvikle strategier for å få konkurransefortrinn i en stadig mer konkurransedyktig forretningsmiljø. Blant annet vil programmet også gi innsikt i ledelse de beste praksis og atferd som vil styrke evnen til ledere til å håndtere kompleksitetene og usikkerhetene i å administrere en høy ytelse finansinstitusjon.
Læringsmål
Etter å ha deltatt i dette kurset vil delegater kunne:
Beskriv de viktigste problemene som står overfor en stor bank;
Forklare de ulike tilnærminger til organisatorisk utviklingsplanlegging;
Analyse av dagens forretningsmiljø og påvirkninger som påvirker organisasjonen;
Analyse av ressurser innenfor og utenfor organisasjonen;
Forklare de ulike tilnærminger til å administrere strategien og plassere den i forretningsplanen;
Vurder alternative utviklingsstrategier for å anbefale de som passer mest til bedriftens behov.
Oppnå en bedre forståelse av strategiske utviklingsplaner.
objektivt diskutere risikoene, fordelene og kostnadene som følger med implementeringen av den nye strategien, inkludert konfliktstyring i et team;
Definere tilnærminger for å håndtere de identifiserte risikoene;
Analyse de potensielle konsekvensene for hans selskap (både positive og negative) som vil resultere i implementeringen av den nye strategien;
Utform politikk, systemer og prosesser for vellykket gjennomføring av nye strategiske planer;
De viktigste trinnene i endringshåndtering
Hvem bør vente
Produkt/tjenesteadministrator
Nylig utnevnt samt etablerte ledere og teamledere
Hevder av operasjoner
Senior bankleder
Human Resource Manager
Operasjonsledere
[ 0 ] Ledere
Metodologi
Kurset består av lettede workshops, supplert med case studier trukket fra en kombinasjon av publiserte virkelige eksempler og / eller praktisk erfaring. Det vil også være muligheter for deltakere å jobbe i små grupper for å syntetisere ideer og strategier og å anvende materialet i sammenheng med sine egne organisasjoner / avdelinger. Åpne diskusjoner vil også være et viktig element.
Målet med opplæringen vil være å gjennomgå og forbedre den kompetansen som er nødvendig for å nå forretningsmål, både når det gjelder individuelt og teamarbeid, spesielt gjennom deltakernes tilegnelse av ferdigheter som: - Bygge en effektiv stil for å kommunisere med andre - Praktisk diagnostisering av kommunikasjonsbarrierer og teknikker for aktivt å forhindre at de oppstår - Evnen til effektivt å utøve innflytelse og overtalelse - Endring av egne holdninger og modellering av konstruktiv atferd (f.eks. selvsikker holdning)
This instructor-led, live training in Oslo (online or onsite) is aimed at beginner-level professionals who wish to understand stress dynamics, learn practical strategies to manage stress, and implement techniques to enhance well-being in the workplace.
By the end of this training, participants will be able to:
Identify personal and workplace stressors.
Distinguish between productive and negative stress.
Apply practical techniques to reduce and manage stress.
Denne instruktørledede, direkteopplæringen i Oslo (online eller på stedet) er rettet mot teammedlemmer og teamledere som ønsker å lære og anvende prinsipper for teamsamarbeid og beste praksis i teamene deres.
Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
Lag en delt retning for å sette kollektive visjoner, oppdrag og mål.
Fremme en samarbeidskultur for å utvikle positive verdier og motivere team.
Engasjer team gjennom teambyggingsaktiviteter, innovasjon og konflikthåndtering for å øke samarbeidet.
Mål teamsamarbeidsytelse for å analysere teamarbeid og teamproduktivitet.
Denne instruktørledede, liveopplæringen i Oslo (online eller på stedet) er rettet mot teamledere og teammedlemmer som ønsker å forbedre måten de kommuniserer, samarbeider og forholder seg til hverandre på. Ved å følge en rekke praksiser kan team forbedre disse ferdighetene, noe som fører til mer produktivt arbeid og et lykkeligere arbeidsliv.
Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
Identifiser og adresserer vanlige problemer i hvordan de kommuniserer og reagerer på andre på jobben.
Forbedre effektiviteten i arbeidet som utføres som et team.
Forstå den enkelte så vel som de kollektive behovene til et team for å bedre styre og styre innsatsen deres.
Forstå betydningen og viktigheten av emosjonell intelligens som en indikator og veiledning for å forbedre menneskelige relasjoner på jobben.
Våre tjenester leveres online til kunder over hele verden i samarbeid med en voksende international partnernettverk. Våre transformatoriske 10-ukers, gruppebaserte læringprogrammer er utformet for å inspirere og kapasitere ledere, og blir vertlagt av ekspertfacilitatorer og coacher, bekvemt leveres online i den vanlige arbeidsflyten...
Ved sluttet av denne opplæringen, har deltakerne utviklet følgende ferdigheter:
EMOTIONELL INTELLIGENS Lag er bare så sterke som de menneskelige relasjonene som eksisterer mellom mennesker.
COACHING Viktige ferdigheter for ledere for å være innflytelsesrike og få det beste fra sine medarbeidere
LEDELSE Management handler om oppgave og prosess. Leadership handler om mennesker og vekst.
KULTUR Vedvarende engasjement bygger vanene og normene til et team med høy ytelse.
LAG En gruppe individer er ikke et lag. Goog ledere bygger gode team.
Denne instruktørledede, live-opplæringen i Oslo (online eller på stedet) er rettet mot kvinner som ønsker å lære om rollene og forventningene til kvinner i lederskap. Gjennom en rekke øvelser og diskusjoner vil deltakerne styrke sin selvtillit og utvikle essensielle ledelses- og forretningsferdigheter som leder på veien til å bli rollemodeller i sine organisasjoner.
Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
Forstå rollen til kvinnelige ledere i organisasjoner.
Utvikle en ledertankegang.
Demonstrere lederskap i teamledelse og beslutningstaking.
Denne 1-1 direkteopplæringen (online) i Oslo er rettet mot alle som ønsker å få mer struktur og produktivitet i jobben sin.
Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
Programoversikt
Siden målgruppen er mellom- og toppledere, har de garantert erfaring med forhandlinger. Vårt mål er å utvikle mer komplekse tilnærminger som vil tillate oss å bli mer effektive forhandlere. Dette kurset skal bygge på kunnskapen som deltakerne allerede har for å utvikle dem videre som sterkere og mer erfarne forhandlere.
Vinn-vinn-tilnærmingen fokuserer på å finne måter å hjelpe begge sider til å føle seg vellykket, i stedet for bare å fokusere på å få det vi ønsker. Denne metodikken bidrar til å danne langsiktige relasjoner og partnerskap – med kunder, leverandører og innenfor vår egen organisasjon – og skaper et positivt grunnlag for fremtidige forhandlinger. Det er ingen vits å knuse den andre parten i en forhandling bare for å finne ut at du må jobbe med denne organisasjonen igjen. Resultatet av et slikt scenario er at fremtidig virksomhet vil være vanskelig å sikre.
Vi ønsker å sette toppledelsen i stand til å bruke sine egne styrker og personlige erfaringer, videreutvikle sine naturlige ferdigheter og bruke et rammeverk som virkelig fungerer. Du vil lære å nærme deg hver forhandling med en plan og kunnskapen og tilliten til at du vil være i stand til å nå dine mål. Kurset er veldig interaktivt og engasjerende, og du vil lære forhandling fra noen av de beste handelshøyskolene i verden.
Læringsutbytte:
Etter kurset vil deltakerne kunne:
Gjennomfør en saklig forhandling og oppnå et positivt resultat.
Bidra til planlegging av forhandlinger, for eksempel for å gi rom for kompromisser med motparten for å oppnå et gunstig resultat.
Sett forhandlingsmål og BATNA.
Forstå emosjonell intelligens og ikke-verbal kommunikasjon og dens betydning.
Vit når du skal forhandle og når du skal gå bort.
Lær teknikker for å bli mer overbevisende.
Prøv å finne felles grunnlag med din forhandlingspartner.
Bruk empati for å se poenget deres og hvordan du kan løse problemer.
Lær atferdsstiler for å hjelpe deg å få en fordel.
Kjenn forskjellen mellom interesser og problemstillinger.
Vær oppmerksom på skitne triks og bekjempe manipulerende teknikker.
Minimer og løs konflikter.
Hvordan forhandle effektivt med forskjellige personlighetsstiler og typer.
Lær de fire trinnene i forhandlingsprosessen.
Oppdag ulike forhandlingsteknikker og strategier for å skape alternativer for vinn vinn gevinst og flytte forhandlinger fra forhandlinger til avslutning.
Etter fullføring vil deltakerne vite hvordan de skal forhandle effektivt og styrke forretningsrelasjoner fremover.
Kursets format
Kursmetodikken innebærer strukturert diskusjon, idédugnad, analyse, problemløsning, rollespill og simuleringer, presentasjoner og case-studier.
Opplæring 'Generasjonsforskjeller i ledelse. Ansatte i generasjon XYZ. How to function with them' henvender seg til teamledere, og tilbyr kunnskap og ferdigheter innen kommunikasjon og motivasjon av ansatte i generasjoner X, Y og Z. Basert på en interaktiv metodikk legger kurset vekt på praktiske øvelser og miniforelesninger , som muliggjør effektiv tilegnelse av nødvendige ferdigheter for å lede et team i et generasjons mangfoldig miljø.
Read more...
Last Updated:
Testimonials (25)
Maria gjorde en flott jobb med å opprettholde en positiv og energisk stemning under opplæringen. Jeg gikk inn i opplæringen og forventet pinlige øvelser, men jeg hadde det veldig gøy.
Vlad - EFS UNTERNEHMENSBERATUNG GESMBH
Kurs - Public Speaking 101
Machine Translated
Trenerkunnskap, forberedelse og måte å holde oss fokus på treningen hele tiden.
Mihaela
Kurs - Burnout
Machine Translated
Konsoliderte tilbakemeldinger: 2. dag ble først tenkt som for lang og deretter satt pris på av publikum som kunne sette i praksis det som ble lært. Publikum satte pris på det faktum at de kunne velge et tema de kunne presentere bedre på, det var deres kjernearbeid. Take away jukseark og klare rammer for å strukturere presentasjoner var veldig bra. Å jobbe i forskjellige par gjennom begge dagene var velkommen. Svært engasjerende trener begge dager Spesiell takk fra en publikummer: "Jeg likte det veldig godt, og spesielt de interaktive øktene der vi får umiddelbare tilbakemeldinger og kan øve oss rundt det, jeg synes det er veldig lærerikt. Vær så snill og del min takknemlighet til Liz, tror jeg hun er en god trener og jeg liker hennes humane tilnærming gjennom hele workshopen"
NIcolas Arrive - Recharge.com Enterprise B.V.
Kurs - Delivering a PowerPoint Presentation that Sells
Machine Translated
SAMART Goal og forhandlingskonsept
Withaya - Babcock Power (Thailand)
Kurs - Negotiation Skills
Machine Translated
SMART Goal økt var den mest underholdende delen av treningen som hjalp meg å administrere tiden min riktig. det hjelper meg med å sette målet mitt klarere, og jeg kunne virkelig se at innstillingen SMART Goal kan relatere seg til nesten alt som Finance, sosialt liv, karriere og personlig vekst.
Manot Sae - MVCI (Thailand) Limited
Kurs - Workshop: Boost your productivity with this new method!
Machine Translated
Klarhet i diskusjonen. Trener kobler til deltakerne. Hyggelig og glad aura av treneren.
Mona Liza - IT
Kurs - Effective interpersonal communication with elements of assertiveness
Machine Translated
Siden det var en 1:1, personalisering av innholdet.
Patricia - Embraer
Kurs - Influencing and Avoiding Conflict
Machine Translated
Utmerket trener, med talen helt skreddersydd til publikum. Mye innhold.
Carole - Axway
Kurs - Communicating and Influencing For Team Members
Machine Translated
Jeg likte engasjementet til treneren og hvordan energien hennes involverte også deltakerne, opplæringen var interessant, med mange praktiske støttefakta og eksempler, praktiske øvelser. Det var flott!
Jelizaveta (Liza) - ASSTRA Forwarding AG
Kurs - Stress Management and Prevention
Machine Translated
Åpen atmosfære uten å dømme
Agnieszka - AXA XL
Kurs - Business Communication Skills
Machine Translated
Style of trainer although at time very fast and leaving littel rom for thinking. (not all can follow at his pace)
Paul - GEA Refrigeration Netherlands N.V. IT
Kurs - Communication and Teamwork
all topics from list were addressed but trainer adapt it to the question from the group
Iwona - LKQ Polska Sp. z o. o.
Kurs - Team Building and Management
examples from trainer's daily life like some stories, anectodes and jokes
Adam was very knowledgeable and had a great layout.
Corey Reis - Lockheed Martin
Kurs - Advanced Slide Design in PowerPoint
Clearly explained theory combined with trainer enthusiastically recounting his past experience, making the concepts much more relatable / memorable.
Friendly and passionate trainer.
Jacob Tan - Singapore Management University
Kurs - Leadership Development for Engineers
god balanse mellom teorier og praksis
Akos Hegyi - BioLife Plazma Hungary Kft. / Sanaplasma Kft.
Kurs - Conflict Resolution, Assertiveness and Self Confidence
Machine Translated
Jeg liker virkelig trenerens holdning og humor
zherald ametlli - SPOC S.A.
Kurs - Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
Machine Translated
noen små triks angående bildeformatering og maler - veldig nyttig :)
Natalia Wawrzyniak - Akademia Morska w Szczecinie
Kurs - Advanced MS PowerPoint
Machine Translated
Info about RPA, AI and IoT.
Jubilee Petil - Accenture Inc.
Kurs - Digital Transformation: Disrupting the Common Delivery of the Common Business Landscape
Reflecting own my self to learn others
Roy Dekker - Axway GmbH
Kurs - People and Team Management
It had a lot of practical exercises
Fernando Sousa - GMV Innovating Solutions Sp. z o.o.
Kurs - Effective communication skills
the pace, the information provided. the way it as taught with theory and practice cases, handouts, exercises, etc.
Carlos Abascal - Hewlett-Packard Centro de Servicios Globales, S. de R.L. de C.V.
Kurs - Influence in Action
We could practice on real situation and Helen gave to me a lot of practical tips.
Elisa Venturini
Kurs - Assertiveness
The team vs. team exercise. It made me cognizant of the negative behaviours of my strong areas.
Jordan Ruegg
Kurs - Building an Effective Team with Belbin Team Roles