Kursplan

Introduksjon

Kunden kommer først

  • Forventning: Forstå kundenes behov før de oppstår
  • Kundefokus: Bygge langsiktige relasjoner og lojalitet
  • Selvsikker Communication: Expressutvikler ideer klart og trygt
  • Markedskunnskap: Å ligge i forkant av bransjetrender og kundenes forventninger

Knyttet til selskapet

  • Networking: Bygge sterke interne og eksterne profesjonelle relasjoner
  • Teamarbeid: Samarbeide effektivt for å nå forretningsmål
  • Feilsøking: Raskt identifisere og løse utfordringer
  • Tilpasningsevne: Navigerer i endring og forblir spenstig

Jeg oppnår det jeg har bestemt meg for

  • Beslutningstaking: Evaluere alternativer og ta informerte valg
  • Disiplinert utførelse: Opprettholde fokus og konsistens
  • Rekursjon: Lær av tidligere erfaringer for å forbedre fremtidige handlinger
  • Delegering: Tilordne oppgaver effektivt for bedre produktivitet

Eiers mentalitet

  • Forhandling: Å oppnå vinn-vinn-avtaler i forretningsdiskusjoner
  • Innovasjon: Oppmuntre til kreativitet og kontinuerlig forbedring
  • Change Management: Vellykket å lede team gjennom overganger
  • Forpliktelse til lønnsomhet: Balansere forretningsvekst og økonomisk bærekraft

Sammendrag og neste trinn

Krav

  • Grunnleggende forståelse for kommersielle ledelsesansvar
  • Erfaring fra kundeinteraksjoner og forretningsdrift

Publikum

  • Kommersielle ledere
  • Salgs- og markedsteam
  • Kundeansvarlige
 14 timer

Antall deltakere


Price per participant

Testimonials (3)

Upcoming Courses

Related Categories