Understanding Your Brand and Your Business Treningskurs
Publikum
Dette kurset er designet for alle ansatte som trenger et bredere syn på sin del av virksomheten; deres spesifikke roller innenfor det; og av deres engasjement i å forbedre sitt bidrag til organisasjonen som helhet
Kursets format
En kombinasjon av:
- Tilrettelagte diskusjoner
- Lysbildepresentasjoner
- Øvelser
På slutten av workshopen vil deltakerne kunne:
- Forklar hva “merkevare” er, og hvordan de kan påvirke det
- Forstå prosessen for endringsstrategier og bedriftens posisjon innen dem
- Detaljer om de relevante prinsippene som ligger til grunn for endring i en virksomhet
- Innse viktigheten av kunder / interessentforhold for vellykket drift av enhver virksomhet
- Definer de økonomiske aspektene ved en virksomhet og delegatenes del av den virksomheten
- Bestem de viktige aspektene ved forhandlinger for å sikre best mulig resultat for deres del av virksomheten
Kursplan
Forstå "merkevare"
- Hva er et "merke"? Hva er din bedrifts merkevare? Hva kan jeg gjøre for å påvirke styrken til firmaets merkevare?
Grunnleggende endringsstrategier
- Behovet for at en bedrifts ledere konstant vurderer den nåværende statusen til sin del av organisasjonen – spesielt sammenlignet med sine jevnaldrende og konkurrenter – og innfører proaktive (i stedet for re-aktive) endringer. «STARS»-modellen for endringsstrategier og Planlegger
Endre Management
- Hvordan / hvorfor tidligere endring har gått bra? Hvordan / hvorfor tidligere endring ikke har gått bra? Lærdom å lære fra tidligere endringsinitiativer (i din bedrift og andre steder) De 9 endringsprinsippene – og omsette dem i praksis Lewins modell for endringsimplementering The Change Kaleidoscope
De psykologiske virkningene av endring
- Hvordan har jeg det nå? Hvordan går det med mine kolleger nå? Hvordan vil jeg/de føle det når en endringsprosess utspiller seg?
Kunde / interessent forhold
- Hva er en kunde? Hva er en interessent? Hvordan kan jeg få mest mulig ut av hver kunde/interessenterinteraksjon? Tjenesten: Fortjenestekjede
Økonomiske aspekter ved en Business
- Regnskap: Balanser Resultat- og tapsregnskap Finansielle prognoser: Budsjetter Kontantstrømprognoser Business Saker
Sette mål
- Visjon / Oppdragserklæringer Målsetting Innstilling for å oppfylle levere oppdragserklæringens ytelse Management for å overgå de avtalte målene
Forhandler for beste resultater
- Communication i forhandling Viktigheten av effektive presentasjoner Ulike forhandlingsstrategier Sammenligning av strategier Bygge rapport Den 3-fasede forhandlingsprosessen
Open Training Courses require 5+ participants.
Understanding Your Brand and Your Business Treningskurs - Booking
Understanding Your Brand and Your Business Treningskurs - Enquiry
Testimonials (4)
Irma var tilpasset oss som elever og våre forretningsbehov. Det var tydelig at hun lyttet aktivt til oss fra de informerte tilbakemeldingene hun da ga.
Siobhan - Raintree
Kurs - Digital Marketing for Software-as-a-Service (SaaS)
Machine Translated
Svar med løsninger og praktisk bruk.
Agnieszka - AIRBUS HELICOPTERS POLSKA SP. Z O.O.
Kurs - Google AdWords: Beginner to Advanced
Machine Translated
Hun var i stand til å svare på alles spørsmål enkelt...Tydelig indikasjon på hennes ekspertise.
Yunus - Vodacom
Kurs - Digital Marketing
Machine Translated
I liked the alistair's knowledge and presentation style.
yvette pranger
Kurs - Strategic Planning in Practice
Upcoming Courses
Relaterte kurs
AI in Digital Marketing
7 timerDenne instruktørledede, liveopplæringen i Norge (online eller på stedet) er rettet mot markedsførere som ønsker å bruke AI for å forbedre forbedre digitale markedsføringsstrategier gjennom verdifull kundeinnsikt.
Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
- Utnytt AI-programvare for å forbedre måten merker kobler til brukere på.
- Bruk chatbots for å optimalisere brukeropplevelsen.
- Øk produktiviteten og inntektene gjennom automatisering av oppgaver.
Community Manager: Social Media Management
21 timerDenne instruktørledede, live-opplæringen i Norge (online eller på stedet) er rettet mot nybegynnernivå til mellomnivå for sosiale medier og markedsføringseksperter som ønsker å bygge og administrere nettsamfunn, lage slagkraftige innholdsstrategier og øke merkeengasjementet.
Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
- Definer målgrupper og skreddersy strategier for sosiale medier deretter.
- Velg passende sosiale medieplattformer basert på forretningsmål.
- Lag effektive innholdsstrategier, inkludert innholdssøyler, formater og kalendere.
- Analyser konkurrenter for å avgrense sosiale medier taktikk.
- Utvikle betalte annonsekampanjer og mål suksessen deres.
- Engasjer og moderer nettsamfunn effektivt.
- Håndter kriser i sosiale medier og opprettholde merkevarens omdømme.
- Implementere etisk beste praksis og retningslinjer for sosiale medier.
Digital Marketing
14 timerDenne opplæringen er best egnet for folk i digital Marketing og strategier. Opplæringen dekker konseptene som er viktige for å få en trekkraft på de digitale mediene. Det gir delegatene en introduksjon til viktige digitale markedsføringskonsepter, fra mobilmarkedsføring og sosiale mediemarkedsføring til Email postmarkedsføring, PPC-markedsføring og SEO. Mot slutten av opplæringen forstår vi viktigheten av analyser og god strategi med passende eksempler.
Digital Marketing in China
14 timerDenne opplæringen passer best for personer i Digital Marketing og strategier.
Opplæringen dekker konseptene som er avgjørende for å få gjennomslag i Kina gjennom digitale medier. Den introduserer nøkkelkonsepter for digital markedsføring, fra mobilmarkedsføring og markedsføring i sosiale medier til Email markedsføring, PPC-markedsføring og SEO.
Ved slutten av opplæringen forstår vi viktigheten av analyser og god strategi med passende eksempler.
Digital Marketing for Software-as-a-Service (SaaS)
7 timerDenne instruktørledede, live-opplæringen i Norge (online eller på stedet) er rettet mot nybegynner- til middels nivå-personale som ønsker å lære grunnleggende konsepter innen digital markedsføring, direktemarkedsføringsstrategier og bruke SaaS-verktøy for markedsføring effektivt.
Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
- Få en omfattende forståelse av digital markedsføring i SaaS-bransjen.
- Utvikle praktiske ferdigheter i å utføre effektive direktemarkedsføringsstrategier ved hjelp av digitale verktøy.
- Lag og implementer en digital markedsføringsplan skreddersydd for SaaS-produkter.
Basic Google Ads
7 timerDeltakere, for 7 timers opplæring, lærer om Googgles annonseringsøkosystem,
hvor de skal vise annonsene deres, og fordelene med spesifikke annonseformater.
Opplæringen er praktisk - deltakerne bruker mesteparten av tiden sin på Googgle
Annonser annonseringskonto, hvor de har mulighet til å manuelt konfigurere
kampanje diskutert av kampanjelederen.
I tillegg til å sette opp selve kampanjen, vil deltakerne lære hvordan de kan optimalisere
dem senere for å oppnå tilfredsstillende resultater.
Opplæringen gjennomføres av en utøver, en person som regelmessig dirigerer
annonsekampanjer på Google. De siste 30 minuttene av kurset er dedikert
til Q&A-seksjonen, hvor deltakerne vil ha mulighet til å få
svar på spørsmål om annonsering i Googgle Ads.
Målgruppe:
Grunnkurset i Googgle Ads er beregnet på personer som allerede har en grunnleggende
kunnskap om internettmarkedsføring og ønsker å utdype den med kunnskap om
største Googgle-annonseringsverktøyet.
Google AdWords: Beginner to Advanced
7 timerDenne instruktørledede, direkteopplæringen i Norge (online eller på stedet) er rettet mot markedsførere som ønsker å bruke Google-annonserWord til å lansere markedsføringskampanjer.
Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
- Kjør en Googgle AdWords-kampanje som fanger opp potensielle kunder av høy kvalitet.
- Opprett en Googgle AdWords kampanje for å øke salget.
- Implementer en budstrategi for å tjene på annonseutgifter.
- Forbedre eksisterende markedsføringskampanjer med Google AdWords.
Make for Marketing Automation
14 timerDenne instruktørledede, liveopplæringen i Norge (online eller på stedet) er rettet mot profesjonelle markedsføringsfolk på middels nivå som ønsker å automatisere repeterende oppgaver, pleie potensielle kunder effektivt og optimalisere kundeengasjement gjennom automatisering av arbeidsflyt.
Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
- Bruk Make til å automatisere markedsføringskampanjer og lede pleiende arbeidsflyter.
- Lag personlige kundereisekart gjennom integrerte plattformer.
- Synkroniser data på tvers av markedsføringsverktøy som Mailchimp, HubSpot og sosiale medieplattformer.
- Overvåk og analyser automatiserte arbeidsflyter for å optimalisere kampanjeytelsen.
- Vedta beste praksis for skalerbare strategier for markedsføringsautomatisering.
Internet marketing in practice
7 timerHva du får ut av treningen:
- Du vil lære hva mulighetene i feltet av internett markedsføring er
- Du vil lære spesifiktene til reklameplattformer og viktigheten av både SEO og analyse
- Du vil også lære hvordan du forbereder en markedsstrategi for deg selv og ditt selskap
- Du vil komme ut med kunnskap om spesifiktene til å bygge en strategi og prosess
- Du vil lære å samarbeide med andre digitale byråer
ferdigheter
- Strategisk forberedelse
- Strategisk evaluering av ytelse
- Evne til å velge prioriterte plattformer i aktivitetsområdet
- Opprettelse av en hensiktsmessig og effektiv prosess for samarbeid med byråer og evaluering av resultatene
holdninger
- Bevisst ledelse av markedsføringsaktiviteter (internt team eller byrå) og forberedelse av digitale strategier
- Tillit til de utført aktivitetene og bevissthet om trinnene / testene som er tatt
Strategic Development: Thinking, Planning, Management and Leadership
35 timerOversikt
Dette 5-dagers kurset vil hjelpe delegater å utvikle sine strategiske tenkning, planlegging og ledelsesferdigheter inkludert de taktiske og operasjonelle kravene for vellykket implementering i et bankmiljø. Kurset vil håndtere de vanskelige spørsmålene om konfliktstyring, forvaltning av endring, hva som gjør en god leder og hvordan å motivere et team. Ved hjelp av interaktive case-studier, samt sektor eksempler, vil delegater bli oppmuntret til å dele erfaringer og utfordringer for å bidra til å bygge praktiske og arbeidsfokuserte løsninger som de kan ta tilbake og faktisk bruke.
Hovedmålet med programmet er å utstyre ledere med ferdighetene til å skanne forretningsmiljøet for å oppdage lønnsomme forretningsmuligheter samt utvikle strategier for å få konkurransefortrinn i en stadig mer konkurransedyktig forretningsmiljø. Blant annet vil programmet også gi innsikt i ledelse de beste praksis og atferd som vil styrke evnen til ledere til å håndtere kompleksitetene og usikkerhetene i å administrere en høy ytelse finansinstitusjon.
Læringsmål
Etter å ha deltatt i dette kurset vil delegater kunne:
- Beskriv de viktigste problemene som står overfor en stor bank;
- Forklare de ulike tilnærminger til organisatorisk utviklingsplanlegging;
- Analyse av dagens forretningsmiljø og påvirkninger som påvirker organisasjonen;
- Analyse av ressurser innenfor og utenfor organisasjonen;
- Forklare de ulike tilnærminger til å administrere strategien og plassere den i forretningsplanen;
- Vurder alternative utviklingsstrategier for å anbefale de som passer mest til bedriftens behov.
- Oppnå en bedre forståelse av strategiske utviklingsplaner.
- objektivt diskutere risikoene, fordelene og kostnadene som følger med implementeringen av den nye strategien, inkludert konfliktstyring i et team;
- Definere tilnærminger for å håndtere de identifiserte risikoene;
- Analyse de potensielle konsekvensene for hans selskap (både positive og negative) som vil resultere i implementeringen av den nye strategien;
- Utform politikk, systemer og prosesser for vellykket gjennomføring av nye strategiske planer;
- De viktigste trinnene i endringshåndtering
Hvem bør vente
- Produkt/tjenesteadministrator
- Nylig utnevnt samt etablerte ledere og teamledere
- Hevder av operasjoner
- Senior bankleder
- Human Resource Manager
- Operasjonsledere
- [ 0 ] Ledere
Metodologi Kurset består av lettede workshops, supplert med case studier trukket fra en kombinasjon av publiserte virkelige eksempler og / eller praktisk erfaring. Det vil også være muligheter for deltakere å jobbe i små grupper for å syntetisere ideer og strategier og å anvende materialet i sammenheng med sine egne organisasjoner / avdelinger. Åpne diskusjoner vil også være et viktig element.
Social Media Campaign Creation
14 timerDenne instruktørledede, direkteopplæringen i Norge (online eller på stedet) er rettet mot markedsførere på nybegynnernivå til mellomnivå som ønsker å lage, administrere og optimalisere reklamekampanjer på store sosiale medieplattformer.
Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
- Utvikle en strukturert tilnærming til å lage kampanjer i sosiale medier.
- Sett opp og administrer annonsekampanjer på Facebook, Google og TikTok.
- Definer kampanjemål og velg de riktige annonseformatene.
- Identifiser og målrett den ideelle målgruppen for annonsekampanjer.
- Optimaliser annonseytelsen ved hjelp av analyser og A/B-testing.
- Tildel budsjetter effektivt for å maksimere avkastningen på investeringen.
Statistical Thinking for Decision Makers
7 timerDette kurset er laget for beslutningstakere hvis hovedmål ikke er å gjøre beregningen og analysen, men å forstå dem og kunne velge hva slags statistiske metoder som er relevante i strategisk planlegging av organisasjonen.
For eksempel må en prospektdeltaker ta stilling til hvor mange prøver som må samles inn før de kan ta beslutningen om produktet kommer til å bli lansert eller ikke.
Hvis du trenger lengre kurs som dekker det grunnleggende om statistisk tenking, kan du se på 5 dagers " Statistics for ledere" -opplæring.
Strategic Thinking
21 timerI denne instruktørledede, live-opplæringen i Norge, leder vi nye ledere gjennom de viktigste konseptene for strategisk tenkning, og setter teori ut i praksis gjennom oppgavebaserte aktiviteter basert på virkelige caser. Deltakerne får en unik mulighet til å lære nye måter å tenke på, implementere nøkkelbegreper for å løse problemer, reflektere over hvordan disse prinsippene gjelder for deres eget arbeid, og lytte til og dele sine egne perspektiver med instruktør og klassefeller.
Strategic Planning in Practice
14 timerDette kurset er opprettet for investorer, bedriftseiere, direktører, ledere, ledere og analytikere som trenger å utvikle strategisk planleggingsferdigheter. Den er ikke designet for akademiske formål, men for å begynne å realisere drømmene dine i dag.
Dette kurset fokuserer på strategisk planlegging for virksomheter der fleksibilitet og konstant læring er det viktigste. Hovedvekten er bedrifts- og investeringsstrategi ved å bruke gjeldende eksempler i den virkelige verden. Hvert kursmedlem vil ha muligheten til å lage en strategisk plan og lære å implementere den i praksis.
Successful Google Ads for 2023
7 timerPå dette kurset vil du lære om alle teknikker, prosesser og oppdateringer som er relevante for 2023.
Du vil også lære om avanserte Google Ads-teknikker som å kjøre Performance Max og Shopping-kampanjer samtidig som kan hjelpe deg med å doble inntektene dine, avanserte søke-, YouTube- og Discovery-kampanjeinnstillinger som vil hjelpe deg å lykkes med en svært konkurransedyktig PPC verden.
Kurset kan tilpasses din virksomhet og dine behov. Hvis du ønsker å annonsere spesifikke PPC-nisjer som e-handel, finans, eiendom, farmakologi, medisin, mobilapp og mer, kan agendaen for kurset endres i henhold til din spesifikke forespørsel.
Du vil også lære hvordan du analyserer data samt sporingskodeimplementering via GTM for å kunne spore alle salg og alle hendelser som har betydning for virksomheten din.
Kurset kan tilpasses din virksomhet og dine behov. Hvis du ønsker å annonsere spesifikke PPC-nisjer som e-handel, finans, eiendom, farmakologi, medisin, mobilapp og mer, kan agendaen for kurset endres i henhold til din spesifikke forespørsel.
Kurset holdes kontinuerlig oppdatert for å sikre at du lærer alle Google Ads-oppdateringer på det tidspunktet kurset tilbys.