Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Kursplan
1. Introduksjon til internettmarkedsføring
- en. Hva mener vi med "internettmarkedsføring?
- b. Hva er ytelse?
- c. Muligheter for digitale aktiviteter (annonseringsplattformer, SEO, analyser)
- d. Hvordan planlegge aktivitetene dine?
2. Bygge en strategi for markedsaktiviteter
- en. Hvordan forberede en brief og definere målene dine?
- b. Hvordan velge annonseplattformer og prioritere aktiviteter ( introduksjon
til kampanjetyper innenfor enkeltaktiviteter)? - c. Hvordan lage en handlingsplan, tidslinje og personas vurderer tester og
trender? - d. Hvordan velge et budsjett og hvordan bruke det i tide?
3. Administrere markedsføringsteamet ditt
- en. Samarbeid med etat - mulige samarbeidsformer
- b. Samarbeid med byrået – fordeler og ulemper
- c. Administrere det interne markedsføringsteamet, dele oppgaver og maksimere
ytelse - d. Prosesser og verktøy som letter arbeidet
4. Måling av effektivitet for e-markedsføring
- en. Hva skal man se etter når man vurderer effektiviteten av aktiviteter?
- b. Grunnleggende måleindikatorer
- c. Analyse av eksempelkampanjerapporter (delt inn i plattformrapporter,
Analytics og dedikerte rapporter)
Krav
Grunnleggende kunnskap om internettmarkedsføring.
7 timer
Testimonials (2)
Irma var tilpasset oss som elever og våre forretningsbehov. Det var tydelig at hun lyttet aktivt til oss fra de informerte tilbakemeldingene hun da ga.
Siobhan - Raintree
Kurs - Digital Marketing for Software-as-a-Service (SaaS)
Machine Translated
Hun var i stand til å svare på alles spørsmål enkelt...Tydelig indikasjon på hennes ekspertise.
Yunus - Vodacom
Kurs - Digital Marketing
Machine Translated