Basic Google Ads Treningskurs
Deltakere, for 7 timers opplæring, lærer om Googgles annonseringsøkosystem,
hvor de skal vise annonsene deres, og fordelene med spesifikke annonseformater.
Opplæringen er praktisk - deltakerne bruker mesteparten av tiden sin på Googgle
Annonser annonseringskonto, hvor de har mulighet til å manuelt konfigurere
kampanje diskutert av kampanjelederen.
I tillegg til å sette opp selve kampanjen, vil deltakerne lære hvordan de kan optimalisere
dem senere for å oppnå tilfredsstillende resultater.
Opplæringen gjennomføres av en utøver, en person som regelmessig dirigerer
annonsekampanjer på Google. De siste 30 minuttene av kurset er dedikert
til Q&A-seksjonen, hvor deltakerne vil ha mulighet til å få
svar på spørsmål om annonsering i Googgle Ads.
Målgruppe:
Grunnkurset i Googgle Ads er beregnet på personer som allerede har en grunnleggende
kunnskap om internettmarkedsføring og ønsker å utdype den med kunnskap om
største Googgle-annonseringsverktøyet.
Kursplan
1. Introduksjon til Google Ads - egenskaper, kontostruktur, typer
kampanjer
2. Googgle søkenettverk (GSN)
- Grunnleggende kampanjer og dens struktur (kampanje/annonsegruppe/annonse+søkeord).
- Søkeordforskning.
- Konfigurasjon av eksempel GSN-kampanje.
- Diskutere kvalitetspoeng.
- Dynamiske søkemotorkampanjer.
- Goodd optimaliseringspraksis.
3. Googgle displaynettverk (GDN)
– Konfigurasjon av et eksempel på GDN-kampanje.
- Diskusjon av tak og innholdsekskluderinger.
– Atferdsmessig (inkludert remarketing) og innholdsmålretting på GDN – detaljert
beskrivelse / egenskaper.
- Lage responsive annonser.
- Goodd optimaliseringspraksis.
4. YouTube-annonser (YT)
- Typer videokampanjer - detaljert beskrivelse og egenskaper.
- Oppsett av videokampanjer.
– Likheter og forskjeller vs GDN.
5. Google Shopping
- Diskutere strukturen til shoppingkampanjer og Googgle-selgeren
Senterverktøy.
- Konfigurasjon av Shopping-kampanje.
- Optimaliseringsretningslinjer.
6. Analyse av Google Ads-kampanjeresultater – hva skal du se etter neste gang?
7. Spørsmål og svar - Konsultasjon med treneren
Krav
Grunnleggende kunnskap om internettmarkedsføring.
Open Training Courses require 5+ participants.
Basic Google Ads Treningskurs - Booking
Basic Google Ads Treningskurs - Enquiry
Testimonials (2)
Irma var tilpasset oss som elever og våre forretningsbehov. Det var tydelig at hun lyttet aktivt til oss fra de informerte tilbakemeldingene hun da ga.
Siobhan - Raintree
Kurs - Digital Marketing for Software-as-a-Service (SaaS)
Machine Translated
Hun var i stand til å svare på alles spørsmål enkelt...Tydelig indikasjon på hennes ekspertise.
Yunus - Vodacom
Kurs - Digital Marketing
Machine Translated
Upcoming Courses
Relaterte kurs
AI in Digital Marketing
7 timerDenne instruktørledede, liveopplæringen i Norge (online eller på stedet) er rettet mot markedsførere som ønsker å bruke AI for å forbedre forbedre digitale markedsføringsstrategier gjennom verdifull kundeinnsikt.
Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
- Utnytt AI-programvare for å forbedre måten merker kobler til brukere på.
- Bruk chatbots for å optimalisere brukeropplevelsen.
- Øk produktiviteten og inntektene gjennom automatisering av oppgaver.
Community Manager: Social Media Management
21 timerDenne instruktørledede, live-opplæringen i Norge (online eller på stedet) er rettet mot nybegynnernivå til mellomnivå for sosiale medier og markedsføringseksperter som ønsker å bygge og administrere nettsamfunn, lage slagkraftige innholdsstrategier og øke merkeengasjementet.
Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
- Definer målgrupper og skreddersy strategier for sosiale medier deretter.
- Velg passende sosiale medieplattformer basert på forretningsmål.
- Lag effektive innholdsstrategier, inkludert innholdssøyler, formater og kalendere.
- Analyser konkurrenter for å avgrense sosiale medier taktikk.
- Utvikle betalte annonsekampanjer og mål suksessen deres.
- Engasjer og moderer nettsamfunn effektivt.
- Håndter kriser i sosiale medier og opprettholde merkevarens omdømme.
- Implementere etisk beste praksis og retningslinjer for sosiale medier.
Digital Marketing
14 timerDenne opplæringen er best egnet for folk i digital Marketing og strategier. Opplæringen dekker konseptene som er viktige for å få en trekkraft på de digitale mediene. Det gir delegatene en introduksjon til viktige digitale markedsføringskonsepter, fra mobilmarkedsføring og sosiale mediemarkedsføring til Email postmarkedsføring, PPC-markedsføring og SEO. Mot slutten av opplæringen forstår vi viktigheten av analyser og god strategi med passende eksempler.
Digital Marketing in China
14 timerDenne opplæringen passer best for personer i Digital Marketing og strategier.
Opplæringen dekker konseptene som er avgjørende for å få gjennomslag i Kina gjennom digitale medier. Den introduserer nøkkelkonsepter for digital markedsføring, fra mobilmarkedsføring og markedsføring i sosiale medier til Email markedsføring, PPC-markedsføring og SEO.
Ved slutten av opplæringen forstår vi viktigheten av analyser og god strategi med passende eksempler.
Digital Marketing for Software-as-a-Service (SaaS)
7 timerDenne instruktørledede, live-opplæringen i Norge (online eller på stedet) er rettet mot nybegynner- til middels nivå-personale som ønsker å lære grunnleggende konsepter innen digital markedsføring, direktemarkedsføringsstrategier og bruke SaaS-verktøy for markedsføring effektivt.
Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
- Få en omfattende forståelse av digital markedsføring i SaaS-bransjen.
- Utvikle praktiske ferdigheter i å utføre effektive direktemarkedsføringsstrategier ved hjelp av digitale verktøy.
- Lag og implementer en digital markedsføringsplan skreddersydd for SaaS-produkter.
Make for Marketing Automation
14 timerDenne instruktørledede, liveopplæringen i Norge (online eller på stedet) er rettet mot profesjonelle markedsføringsfolk på middels nivå som ønsker å automatisere repeterende oppgaver, pleie potensielle kunder effektivt og optimalisere kundeengasjement gjennom automatisering av arbeidsflyt.
Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
- Bruk Make til å automatisere markedsføringskampanjer og lede pleiende arbeidsflyter.
- Lag personlige kundereisekart gjennom integrerte plattformer.
- Synkroniser data på tvers av markedsføringsverktøy som Mailchimp, HubSpot og sosiale medieplattformer.
- Overvåk og analyser automatiserte arbeidsflyter for å optimalisere kampanjeytelsen.
- Vedta beste praksis for skalerbare strategier for markedsføringsautomatisering.
Internet marketing in practice
7 timerHva du får ut av treningen:
- Du vil lære hva mulighetene i feltet av internett markedsføring er
- Du vil lære spesifiktene til reklameplattformer og viktigheten av både SEO og analyse
- Du vil også lære hvordan du forbereder en markedsstrategi for deg selv og ditt selskap
- Du vil komme ut med kunnskap om spesifiktene til å bygge en strategi og prosess
- Du vil lære å samarbeide med andre digitale byråer
ferdigheter
- Strategisk forberedelse
- Strategisk evaluering av ytelse
- Evne til å velge prioriterte plattformer i aktivitetsområdet
- Opprettelse av en hensiktsmessig og effektiv prosess for samarbeid med byråer og evaluering av resultatene
holdninger
- Bevisst ledelse av markedsføringsaktiviteter (internt team eller byrå) og forberedelse av digitale strategier
- Tillit til de utført aktivitetene og bevissthet om trinnene / testene som er tatt
Social Media Campaign Creation
14 timerDenne instruktørledede, direkteopplæringen i Norge (online eller på stedet) er rettet mot markedsførere på nybegynnernivå til mellomnivå som ønsker å lage, administrere og optimalisere reklamekampanjer på store sosiale medieplattformer.
Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
- Utvikle en strukturert tilnærming til å lage kampanjer i sosiale medier.
- Sett opp og administrer annonsekampanjer på Facebook, Google og TikTok.
- Definer kampanjemål og velg de riktige annonseformatene.
- Identifiser og målrett den ideelle målgruppen for annonsekampanjer.
- Optimaliser annonseytelsen ved hjelp av analyser og A/B-testing.
- Tildel budsjetter effektivt for å maksimere avkastningen på investeringen.
Successful Google Ads for 2023
7 timerPå dette kurset vil du lære om alle teknikker, prosesser og oppdateringer som er relevante for 2023.
Du vil også lære om avanserte Google Ads-teknikker som å kjøre Performance Max og Shopping-kampanjer samtidig som kan hjelpe deg med å doble inntektene dine, avanserte søke-, YouTube- og Discovery-kampanjeinnstillinger som vil hjelpe deg å lykkes med en svært konkurransedyktig PPC verden.
Kurset kan tilpasses din virksomhet og dine behov. Hvis du ønsker å annonsere spesifikke PPC-nisjer som e-handel, finans, eiendom, farmakologi, medisin, mobilapp og mer, kan agendaen for kurset endres i henhold til din spesifikke forespørsel.
Du vil også lære hvordan du analyserer data samt sporingskodeimplementering via GTM for å kunne spore alle salg og alle hendelser som har betydning for virksomheten din.
Kurset kan tilpasses din virksomhet og dine behov. Hvis du ønsker å annonsere spesifikke PPC-nisjer som e-handel, finans, eiendom, farmakologi, medisin, mobilapp og mer, kan agendaen for kurset endres i henhold til din spesifikke forespørsel.
Kurset holdes kontinuerlig oppdatert for å sikre at du lærer alle Google Ads-oppdateringer på det tidspunktet kurset tilbys.