Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Kursplan
Dag 1
- sette opp et VR-arbeidsområde for utvikling
- sette opp et VR-demonstrasjonsområde
- spesifikke betraktninger om forskjellige hodesett og hvordan de dramatisk påvirker opplevelsesdesign
- tilgjengelige kontrolleregenskaper og deres relative innflytelse på design
- installere programvare for VR-utvikling
- VR hei verden: den hvite kuben på gulvet
- hensyn til interaksjonsdesign
- introduksjon til arbeidsflyt for VR-utvikling
Dag 2
- oppdage Unity arbeidsområde
- øvelse: å bygge en opplevelse helt fra redaktøren
- Unity frittstående applikasjonsbygning
- Atferdsprogrammering i Unity
- øvelse: et enkelt solsystem (skripting, geometri)
Dag 3
- importere 3D-modeller i Unity
- grunnleggende gjengivelse* (belysning, teksturer, skyggelegging)
- * ingen avanserte gjengivelsesteknikker dekkes av denne opplæringen
- dra nytte av Unity-butikken
- Unity hendelsesorientert programmering
- Inngang for VR-kontrollere
- øvelse: grip planeter (brukerinteraksjon i VR)
Dag 4
- Bevegelse i VR: tekniske og designmessige hensyn (teleport, oversettelse, dash)
- øvelse: legg til teleporteringsfunksjon
- øvelse: bytt mellom modeller
- trening: slipp steder av interesse
- øvelse: bytt interessepunkter
Dag 5 (valgfritt)
- øvelse: møbelkatalog
- øvelse: plasser møbler
- øvelse: endre innvendig belysning
- trening: endre tidspunkt på dagen
Dag 6 (valgfritt)
- Design og prototyping av flerbrukeropplevelser
Krav
- Påkrevd:
- VR-utstyret og VR-klare arbeidsstasjoner (Windows) pluss gulvplass for hvert headset for å teste apper komfortabelt
28 timer