Kursplan
Introduksjon
Forstå det grunnleggende i Virtual Reality (VR)
Utforsk de forskjellige bruksområdene til virtuell virkelighet
Arbeid med de tre illusjonene i virtuell virkelighet: stedsillusjon, plausibilitetsillusjon og legemliggjørelsesillusjon
Forstå utfordringene i virtuell virkelighet
Utvikle 3D Virtual Reality-miljøer
- Forstå det grunnleggende om 3D Graphics
- Bruke 3D-motorer og utviklingsmiljøer
Utvikle virtuell virkelighetsgrafikk
Bruk av lyd i virtuell virkelighet og bruk av avanserte 3D-lydteknikker for å forbedre opplevelsen
Forstå kravene til innholdsskaping for virtuell virkelighet
Arbeid med interaksjon i virtuell virkelighet
Flytte rundt i virtuell virkelighet: fysisk navigasjon og virtuelle navigasjonsteknikker
Interaksjon med objekter i virtuell virkelighet
- Samhandling med objekter innen rekkevidde
- Hyper-naturlig interaksjon
- Magisk interaksjon
- Fysikk interaksjon
Utfordringer i Virtual Reality Interaction
Brukergrensesnitt i virtuell virkelighet
Arbeid med karakterer i virtuell virkelighet
Animere og kontrollere virtuelle karakterers kroppsbevegelser i virtuell virkelighet
Gjenskape ansiktsbehandling Animation i virtuell virkelighet
Gjør deg klar til å utvikle ditt første Virtual Reality-spill
Utvikle et storyboard for ditt spillkonsept
Utvikle en fungerende prototype av Virtual Reality-spillet ditt
Testing av prototypen din med spillere
Utvikle spillet riktig
- Foredling av Virtual Reality-interaksjonen
- Implementering av virtuell virkelighetsgrafikk
Fullfører spillet ditt
Sammendrag og neste trinn
Krav
- Grunnleggende erfaring med programmering
Publikum
- Utviklere
- Spillutviklere
- Programmerere
- Hobbyister
Testimonials (1)
praktiske eksempler og feilsøking av reelle problemer (under å lage ekte prosjekter, spill osv.), jeg mener god praksis og hvordan det virkelige prosjektarbeidet ser ut
Michal Orlinski - relayr sp. z o.o.
Kurs - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
Machine Translated