Kursplan
Kurver og overflater
- Verktøy og struktur
- Bézier og NURBS
- Transformere objekter
- Former og splines
Metaballer og hårpartikler
- Verktøy og struktur
- Legge til og redigere metaobjekter
- Bruke fettblyant
- Modifisering av partikler
Animation og Rigging
- Keyframes og nøkkelsett
- Bruker armatur til rigging
- Påføring av gitteret
- Begrensninger, handlinger og drivere
Markører, formtaster og bevegelsesbaner
Ikke-destruktiv modellering
- Introduksjon til geometrinoder
- Introduksjon til animasjonsnoder
Gjengivelse av 3D-scener
Gjengi motorer i Blender for animasjon
- Eevee, sykler og arbeidsbenk
- Bruke kameraer, lette gjenstander og materialer
- Shading noder og fargestyring
- Freestyle ikke-fotorealistisk (NPR) gjengivelse
- Bruk av lag og pass
- Gjengivelse og forhåndsvisning av animasjoner
Eksporterer filer
- Støttede medieformater
- Eksporterer filer til Alembic
- Bruker Collada-modulen
- Eksporterer filer som USD, SVG og PDF
Feilsøking
Sammendrag og neste trinn
Krav
- Grunnleggende erfaring med datamaskinbruk
- Kjennskap til 3D-modellering
Publikum
- Kunstnere
- Spillutviklere
- Komplette nybegynnere
Testimonials (3)
Learning about the software
Peter - Coleg Cambria
Kurs - Blender: 3D Modeling Fundamentals
praktiske eksempler og feilsøking av reelle problemer (under å lage ekte prosjekter, spill osv.), jeg mener god praksis og hvordan det virkelige prosjektarbeidet ser ut
Michal Orlinski - relayr sp. z o.o.
Kurs - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
Machine Translated
I liked the fact the all the questions we prepared beforehand were answered; also the 90 minute challenge to create a little game at the end was a good fun!