Kursplan

Kurver og overflater

  • Verktøy og struktur
  • Bézier og NURBS
  • Transformere objekter
  • Former og splines

Metaballer og hårpartikler

  • Verktøy og struktur
  • Legge til og redigere metaobjekter
  • Bruke fettblyant
  • Modifisering av partikler

Animation og Rigging

  • Keyframes og nøkkelsett
  • Bruker armatur til rigging
  • Påføring av gitteret
  • Begrensninger, handlinger og drivere

Markører, formtaster og bevegelsesbaner

Ikke-destruktiv modellering

  • Introduksjon til geometrinoder
  • Introduksjon til animasjonsnoder

Gjengivelse av 3D-scener

Gjengi motorer i Blender for animasjon

  • Eevee, sykler og arbeidsbenk
  • Bruke kameraer, lette gjenstander og materialer
  • Shading noder og fargestyring
  • Freestyle ikke-fotorealistisk (NPR) gjengivelse
  • Bruk av lag og pass
  • Gjengivelse og forhåndsvisning av animasjoner

Eksporterer filer

  • Støttede medieformater
  • Eksporterer filer til Alembic
  • Bruker Collada-modulen
  • Eksporterer filer som USD, SVG og PDF

Feilsøking

Sammendrag og neste trinn

Krav

  • Grunnleggende erfaring med datamaskinbruk
  • Kjennskap til 3D-modellering

Publikum

  • Kunstnere
  • Spillutviklere
  • Komplette nybegynnere
 14 timer

Antall deltakere


Price per participant

Testimonials (3)

Upcoming Courses

Related Categories