Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Kursplan
Introduksjon til Unreal Engine
- Oversikt over Unreal Motorfunksjoner og -funksjoner
- Forstå arbeidsflyten for gjengivelse i sanntid
- Viktige forskjeller mellom 3ds Max og Unreal Engine arbeidsflyter
Importere eiendeler fra 3ds Max
- Eksport av 3D-modeller, animasjoner og eiendeler fra 3ds Max
- Importere eiendeler til Unreal motor
- Optimalisering av aktivainnstillinger og konfigurasjoner for Unreal Engine
Materialer og teksturer i Unreal motor
- Introduksjon til Unreal Engines materialredigerer
- Lage og tilpasse materialer og teksturer
- Bruke shaders og spesialeffekter for realistisk gjengivelse
Belysning og gjengivelse i Unreal motor
- Sette opp dynamisk belysning og global belysning
- Justering av lysinnstillinger for ulike scenarier
- Optimalisering av gjengivelsesinnstillinger for sanntidsytelse
Blueprint Visual Scripting
- Oversikt over Blueprint visuell skripting i Unreal Engine
- Skape interaktiv atferd og spillmekanikk
- Implementering av brukerinteraksjoner og kontroller
Optimaliseringsteknikker
- Optimalisering av eiendeler for sanntidsytelse
- Nivåstrømming og LOD-teknikker for effektiv scenehåndtering
- Prestasjonsprofilering og optimaliseringsstrategier
Real-World-prosjekter og kasusstudier
- Utforske virkelige prosjekter og eksempler
- Analysere beste praksis og optimaliseringsteknikker brukt i profesjonelle prosjekter
- Praktiske øvelser og prosjekter for å forsterke læring
Sammendrag og neste trinn
Krav
- Ferdighet i Autodesk 3ds Max for 3D-modellering, animasjon og gjengivelse
- Grunnleggende forståelse av sanntidsgjengivelseskonsepter
- Kjennskap til vanlige filformater for 3D-ressurser (f.eks. FBX, OBJ)
Publikum
- 3D-artister
- Spillutviklere
- Arkitektoniske visualisatorer
- VR/AR-innholdsskapere
21 timer