Unreal Engine 4 Treningskurs
Unreal Engine er en bransjeledende pakke med spillutviklingsverktøy for å lage 3D-spill. Det har blitt brukt til å utvikle mange av dagens spill og serier, inkludert Borderlands, Gears of War, BioShock og Mass Effect.
Denne instruktørledede, direkteopplæringen dekker det grunnleggende om spillutvikling med Unreal Engine 4, samtidig som deltakerne får sjansen til å lage sitt eget eksempelspill.
Kursets format
- Diskusjon + en sterk vekt på praktisk design og utvikling. Sporadiske quiz for å måle fremgang og forståelse. Massevis av instruktørtilbakemeldinger og engasjement.
Kursplan
Introduksjon
Sette opp utviklingsmiljøet ditt
Grunnleggende om C++ for spill
Tilpasse Unreal UI
Opprett ditt første prosjekt
Lage landskap
Blokkering av nivåer
Sette sammen en scene
Bruke materialer og lage spesialeffekter
Eksportere og importere eiendeler for bruk i designet
Legge til etterbehandlingseffekter
Lag et unikt utseende
Unreals visuelle skriptspråk og Blueprint Editor
Skaper filmatikk
Optimalisering av ytelse
Pakke spillet ditt for distribusjon
Oppsummering og konklusjon
Krav
- Ønske om å lære spillutvikling.
- Programming erfaring ikke nødvendig.
Publikum
- Nybegynnere spillutviklere
Open Training Courses require 5+ participants.
Unreal Engine 4 Treningskurs - Booking
Unreal Engine 4 Treningskurs - Enquiry
Testimonials (5)
Generell kursinformasjon
Paulo Gouveia - EID
Kurs - C/C++ Secure Coding
Machine Translated
Enjoyed the flexibility and variety of topics, the combination of trainings and exercises meant that I could apply what I'd learnt straight away. I also enjoyed the projects on the last day to bring everything together.
Luca Ricagni - Rockwell Collins UK Limited
Kurs - Advanced C++
Jeg likte å være nedsenket i C++-språket i 5 dager - ikke avbrutt av vanlig arbeid - på rad ... Personlig ikke så erfaren i C++ som mine kolleger, bestemte jeg meg for å bli med på dette kurset for å ta en dyp stupe. Dykket trigget meg enormt til å lære mer ... som er akkurat det jeg ønsket å oppnå. Jeg satte pris på kompetansekunnskapen til treneren - og til mine kolleger. Det at temaer veldig raskt ble berørt og ikke behandlet i detalj, er det jeg forventer av et videregående kurs. Noen ganger for rask til å følge med (men det er en kjent og akseptert ulempe ved at jeg ble med på dette kurset :-)) ... men på den annen side ga meg en ganske fullstendig oversikt over språkets finesser. Tusen takk for at du presenterer et kurs på denne måten! Setter stor pris på!!!
Jan Grauwen - Septentrio N.V.
Kurs - Advanced C++ Software Design
Machine Translated
Interactivity, time for self-contained programming. I learn easier if I have the chance to find out the answer and not just telling me it. It was also a very good thing that the training was well-planned, we kept coffee pauses and the training did not lose my attention. The trainer had very deep knowledge in C++, we felt we could ask anything.
Barna Szecsi - GIS Europe SE
Kurs - C++ for Embedded Systems
The details on how compiler behaves depending on to the syntax usage. The "Quiz" sections are very stimulating
Andrea Pomatto
Kurs - Using C++ in Embedded Systems - Applying C++11/C++14
Upcoming Courses
Relaterte kurs
From 3ds Max to Unreal: Mastering Real-Time Visualization
21 timerDenne instruktørledede, liveopplæringen i Norge (online eller på stedet) er rettet mot 3D-artister på middels til avansert nivå, spillutviklere og visualiseringsfagfolk som ønsker å utnytte ferdighetene sine i Autodesk 3ds Max og lære å lage oppslukende sanntidsopplevelser i Unreal Engine.
Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
- Forstå de viktigste forskjellene mellom arbeidsflyter for 3ds Max og Unreal Engine.
- Importer 3D-modeller, animasjoner og eiendeler fra 3ds Max til Unreal Engine.
- Lag og tilpass materialer, teksturer og shaders i Unreal Engine.
- Sett opp dynamisk belysning og global belysning for sanntidsgjengivelse.
- Implementer interaktivitet og spillmekanikk ved å bruke Blueprint visuell skripting.
- Optimaliser eiendeler og scener for sanntidsytelse og effektivitet.
Advanced C++
35 timerDenne instruktørledede, direkteopplæringen i Norge (online eller på stedet) er rettet mot utviklere som ønsker å bruke avanserte C++ programmeringsteknikker for å utvikle komplekse, sikre og høyytelsessystemer og applikasjoner.
Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
- Sett opp et utviklingsmiljø som inkluderer alle C++ biblioteker, pakker og rammeverk.
- Forstå funksjonene, komponentene og grunnleggende elementene i C++.
- Lag komplekse C++ applikasjoner ved hjelp av avanserte programmeringsteknikker.
- Lær hvordan du skriver lesbar, rask og sikker kode i C++.
- Kjenn til de vanlige sikkerhetsfallene på språket C++ og hvordan du kan redusere dem.
- Implementere teststrategier for kodekvalitet og sikkerhetskontroll.
- Bruk diagnostikk- og feilsøkingsverktøyene i utviklingen av C++.
C++ for Modeling Quantitative Finance
49 timerDyp C++ opplæring for å dekke kvantitativ metodemodellering og introdusere et stort prosjekt for traineene for å få ekte praktisk erfaring med C++ for Quants
C/C++ Secure Coding
21 timerDette tredagers kurset dekker det grunnleggende om å sikre C / C++ -koden mot ondsinnede brukere som kan utnytte mange sårbarheter i koden med minnehåndtering og inputhåndtering, og kurset dekker prinsippene for å skrive sikker kode.
C++ for Embedded Systems
21 timerEr C++ egnet for innebygde systemer som mikrokontrollere og sanntids-operativsystemer?
Bør objektorientert programmering brukes i mikrokontrollere?
Er C++ for langt fjernet fra maskinvaren for å være effektiv?
Denne instruktørledede, liveopplæringen adresserer disse spørsmålene og demonstrerer gjennom diskusjon og praksis hvordan C++ kan brukes til å utvikle innebygde systemer med kode som er nøyaktig, lesbar og effektiv. Deltakerne omsatte teori i praksis gjennom å lage en prøveinnstøpt applikasjon i C++ .
Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
- Forstå prinsippene for objektorientert modellering, innebygd programvareprogrammering og sanntidsprogrammering
- Produsere kode for innebygde systemer som er liten, rask og sikker
- Unngå kodeoppblåsing fra maler, unntak og andre språkfunksjoner
- Forstå problemene knyttet til bruk av C++ i sikkerhetskritiske og sanntidssystemer
- Feilsøke et C++-program på en målenhet
Publikum
- Utviklere
- Designere
Kursets format
- Delvis forelesning, delvis diskusjon, øvelser og mye praktisk trening
C++ 11 Programming
14 timerDette er et 2-dagers kurs rettet mot C++ programmerere som er interessert i å implementere den nye C++11-standarden i sin bransje. Det er spesielt nyttig for utviklere av finansapplikasjoner, og dekker alle nye funksjoner med kodeeksempler som skal utføres i laboratoriet.
C++, QT, ZeroMQ and Protocol Buffers
35 timerDenne instruktørledede, live-opplæringen i Norge (online eller på stedet) gir introduksjonsdekning av C++, Qt GUI-rammeverket, og ulike kommunikasjonsteknologier som ZeroMQ og Protocol Buffers som kan brukes til å skrive distribuerte applikasjoner.
Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne ha nødvendig kunnskap og praksis for å skrive og kompilere en applikasjon ved hjelp av C++, Qt og gcc på Linux Centos 6/7. Deltakerne vil også integrere asynkrone meldingsfunksjoner ved å bruke Zero MQ og Protocol Buffers.
Using C++ in Embedded Systems - Applying C++11/C++14
21 timerDenne opplæringen har som mål å introdusere C++ som en vanlig utvidelse av C når man utvikler objektorienterte innebygde systemer. Siden C++ omfatter C, vil denne opplæringen naturlig lede oss fra C til C++, og se nærmere på hvordan C++ er implementert. Dette er spesielt verdifullt for å forstå når man bruker C++ i et ressursbegrenset innebygd miljø. C++-standarden har nylig gjennomgått en større revisjon, også kjent som C++11, og en ny versjon er på vei, C++14. Dette kurset tar for seg temaer som er introdusert med disse revisjonene, og som er spesielt nyttige, slik som høyytelsesminnehåndtering, samtidighet ved hjelp av et flerkjernemiljø, og programmering nær maskinvaren.
MÅL/FORDELER
Hovedmålet med denne klassen er at du skal kunne bruke C++ på en "riktig måte".
- Introdusere C++ som et objektorientert språkalternativ i en innebygd systemkontekst
- Vise likhetene – og forskjellene – med C-språket
- Forstå ulike strategier for minnehåndtering – spesielt flyttsemantikken som ble introdusert med C++11
- Se under panseret og forstå hva ulike paradigmer i C++ fører til i maskinkode
- Bruke maler for å oppnå typesikre, høyordens abstraksjoner for programmering nær maskinvaren – minnekartlagt I/O samt avbrudd – spesielt de variadiske malene som ble introdusert med C++11
- Gi noen nyttige designmønstre som er spesielt anvendelige i en innebygd kontekst
- Noen øvelser for å praktisere noen konsepter
PUBLIKUM/DELTAKTER
Denne opplæringen er rettet mot C++- programmerere som har tenkt å begynne å bruke C++ i en innebygd systemkontekst.
TIDLIGERE KUNNSKAP
Kurset krever grunnleggende kunnskaper i C++ programmering, tilsvarende våre treninger ”C++ – Level 1” og ”C++ Level 2 – Introducing C++11”.
PRAKTISKE ØVELSER
I løpet av opplæringen vil du øve på de presenterte konseptene i en rekke øvelser. Vi vil bruke det åpne og gratis integrerte utviklingsmiljøet fra Eclipse
Functional Programming with C++
14 timerDenne instruktørledede, live-opplæringen i Norge (online eller på stedet) er rettet mot webutviklere som ønsker å programmere funksjonelt med C++
Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
- Bruke funksjonelle programmeringsløsninger for å forbedre ytelsen til webapplikasjoner.
- Unngå datamutasjon og sideeffekter med funksjonell programmering.
- Opprette webapplikasjoner i en funksjonell programmeringsstil.
HMI Development for Automotive Infotainment Systems
14 timerDette er et spesialisert HMI-utviklingskurs designet for bilfagfolk som er involvert i utviklingen av avansert infotainmentsystem for biler
Advanced C++ Software Design
35 timerDette er et avansert C++ opplæringskurs med fokus på objektorientert (OO) programvareutvikling og design med programmeringsspråket C++ .
Object Oriented Programming with C++
7 timerI dette kurset vil deltakerne lære C++ -konsepter og programmeringsevner.
Programming in C++
35 timerEmnet presenterer et omfattende objektorientert språk C++ og dets bruk av enkle eksempler. Dette er standardmekanismer og bibliotek
Unreal Editor for Fortnite (UEFN)
7 timerDenne instruktørledede, liveopplæringen i Norge (online eller på stedet) er rettet mot spillutviklere på nybegynnernivå til mellomnivå og UGC-skapere som ønsker å designe, utvikle og publisere interaktive og inntektsgivende opplevelser for Fortnite-spillere.
Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
- Forstå det grunnleggende om UEFN og dets rolle i å lage brukergenerert innhold i Fortnite.
- Naviger i UEFN-grensesnittet, sett opp prosjekter og administrer eiendeler effektivt.
- Utvikle og publiser tilpassede Fortnite-opplevelser ved å bruke verktøy for verdensbygging og landskapsarbeid.
- Bruk grunnleggende programmeringskonsepter ved å bruke Verse-skriptspråket.
- Samarbeid om UEFN-prosjekter og forbered deg på muligheter for inntektsgenerering i Fortnite.
Unreal Engine 5 Deep Dive
14 timerDenne instruktørledede, live-opplæringen i Norge (online eller på stedet) er rettet mot spillutviklere som ønsker å få en omfattende forståelse av UE5 og hvordan man bruker den til å lage imponerende sanntidsinnhold.
Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
- Lær og forstå de nye funksjonene i UE5-utgivelsen.
- Bruk sanntids 3D-skapingsverktøyet til UE5 for å lage realistiske bilder.
- Utforsk og bygg visuelle verdener og spill.
- Lær og mestre prinsipper for spilldesign.
- Lag cutscene-animasjoner.