Object Oriented Programming with C++ Treningskurs
I dette kurset vil deltakerne lære C++ -konsepter og programmeringsevner.
Kursplan
- Oversikt Kjennetegn Funksjon Overbelastning Omfang Oppløsning Operatørklasser i C++ Tilgangsspesifikasjoner Konstruktor, Destruktor Statiske medlemmer, Funksjoner Venneklasser, vennefunksjoner Operatøroverbelastning av datakonverteringer Arv, Polymorfisme-unntakshåndtering, maler-inn- og utdatastrømmer
Open Training Courses require 5+ participants.
Object Oriented Programming with C++ Treningskurs - Booking
Object Oriented Programming with C++ Treningskurs - Enquiry
Testimonials (1)
Gode eksempler, fokus på mest nyttig materiale
Piotr Sowinski - Intel Technology Poland
Kurs - Object Oriented Programming with C++
Machine Translated
Upcoming Courses
Relaterte kurs
Advanced Embedded Systems Development
35 timerDenne instruktørledede, live-opplæringen i Norge (online eller på stedet) er rettet mot ingeniører som ønsker å lære å bruke innebygd C til å programmere ulike typer mikrokontrollere basert på forskjellige prosessorarkitekturer (8051, ARM CORTEX M-3 og ARM9).
Arduino Programming for Beginners
21 timerI denne instruktørledede, live-opplæringen i Norge vil deltakerne lære hvordan de programmerer Arduino for bruk i den virkelige verden, for eksempel for å kontrollere lys, motorer og bevegelsesdeteksjonssensorer. Dette kurset forutsetter bruk av ekte maskinvarekomponenter i et levende labmiljø (ikke programvaresimulert maskinvare).
Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
- Programmer Arduino for å kontrollere lys, motorer og andre enheter.
- Forstå Arduinos arkitektur, inkludert innganger og kontakter for tilleggsenheter.
- Legg til tredjepartskomponenter som LCD-skjermer, akselerometre, gyroskoper og GPS-sporere for å utvide Arduinos funksjonalitet.
- Forstå de ulike alternativene i programmeringsspråk, fra C til dra-og-slipp-språk.
- Test, feilsøk og distribuer Arduino for å løse problemer i den virkelige verden.
Buildroot: a Firmware Generator for Embedded Systems
7 timerBuildroot er et åpen kildekode-prosjekt som inneholder skript som produserer en krysskompileringsverktøykjede, et tilpassbart rotfilsystembilde og en Linux kjerne for innebygde enheter. I løpet av dette praktiske kurset vil deltakerne lære å bruke det:
- Hvordan velge programvare som går inn i rotfilsystemet.
- Hvordan legge til nye pakker og endre eksisterende.
- Hvordan legge til støtte for nye innebygde brett.
I løpet av kurset vil det bli produsert oppstartbare filsystembilder. Fjernkurs leveres ved hjelp av QEMU -emulatoren, mens det i klasserommet er mulig å bruke enten QEMU eller ekte embedded boards etter trenerens valg.
Andre prosjekter med lignende mål inkluderer Yocto-prosjektet og OpenWRT. Bruk disse presentasjonene til å finne ut hvilken som er det riktige valget for dine behov.
Circuits and Electronics Fundamentals
14 timerDenne instruktørledede, live-opplæringen i Norge (online eller på stedet) er rettet mot ingeniører og informatikere som ønsker å bruke grunnleggende kretser og elektronikk for å designe enheter og systemer som utnytter egenskapene til elektriske komponenter for utvikling av maskinvarefunksjoner .
Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
- Sette opp og konfigurere nødvendige verktøy og programmer for krets- og kretskortutvikling.
- Forstå de grunnleggende prinsippene bak kretser og elektronikkteknikk.
- Bruk de primære elektroniske komponentene til å konstruere effektive maskinvareteknologier.
- Optimaliser elektroniske enheter ved å implementere kretsanalysemetoder.
- Bruk grunnleggende elektronikk og kretser til utvikling av bedriftsapplikasjoner.
Digital Signal Processing (DSP) Fundamentals
21 timerDenne instruktørledede, liveopplæringen i Norge (online eller på stedet) er rettet mot ingeniører og forskere som ønsker å lære og bruke DSP-implementeringer for å effektivt håndtere ulike signaltyper og få bedre kontroll over flerkanals elektroniske systemer.
Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
- Konfigurer og konfigurer nødvendig programvareplattform og verktøy for digital signalbehandling.
- Forstå konseptene og prinsippene som er grunnleggende for DSP og dets applikasjoner.
- Gjør deg kjent med DSP-komponenter og bruk dem i elektronikksystemer.
- Generer algoritmer og operasjonelle funksjoner ved å bruke resultatene fra DSP.
- Bruk de grunnleggende funksjonene til DSP-programvareplattformer og design signalfiltre.
- Syntetiser DSP-simuleringer og implementer ulike typer filtre for DSP.
Embedded C Application Design Principles for Automotive Professionals
14 timerEt todagers kurs som dekker alle designprinsipper med kodeeksempler kombinert med nyere industriell teknologi; veldig nyttig for programvareutviklere for bilindustrien
Embedded C Application Design Principles
14 timerDenne instruktørledede, live-opplæringen (online eller på stedet) er rettet mot C-utviklere som ønsker å lære innebygde C-designprinsipper.
Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
- Forstå designhensynene som gjør innebygde C-programmer pålitelige
- Definer funksjonaliteten til et innebygd system
- Definer programlogikken og strukturen for å oppnå ønsket resultat
- Design en pålitelig, feilfri innebygd applikasjon
- Få optimal ytelse fra målmaskinvare
Kursets format:
- Interaktivt foredrag og diskusjon
- Øvelser og praksis
- Praktisk implementering i et live-lab-miljø
Alternativer for kurstilpasning:
- For å be om en tilpasset opplæring for dette kurset, vennligst kontakt oss for å avtale.
Electronic Control Unit (ECU) - Practical Vector
28 timerDenne instruktørledede, live-opplæringen i Norge (online eller på stedet) er rettet mot bilingeniører og teknikere på middels nivå som ønsker å få praktisk erfaring med å teste, simulere og diagnostisere ECUer ved å bruke Vector-verktøy som CANoe og CANape.
Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
- Forstå rollen og funksjonen til ECUer i bilsystemer.
- Sett opp og konfigurer Vector-verktøy som CANoe og CANape.
- Simuler og test ECU-kommunikasjon på CAN- og LIN-nettverk.
- Analyser data og utfør diagnostikk på ECUer.
- Lag testsaker og automatiser testarbeidsflyter.
- Kalibrer og optimaliser ECUer ved hjelp av praktiske tilnærminger.
Electronic Control Unit (ECU) - Theoretical Vector
21 timerDenne instruktørledede, liveopplæringen i Norge (online eller på stedet) er rettet mot bilingeniører på middels nivå og utviklere av innebygde systemer som ønsker å forstå de teoretiske aspektene ved ECU-er, med fokus på vektorbaserte verktøy og metoder som brukes i bildesign. og utvikling.
Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
- Forstå arkitekturen og funksjonene til ECU-er i moderne kjøretøy.
- Analyser kommunikasjonsprotokoller som brukes i ECU-utvikling.
- Utforsk vektorbaserte verktøy og deres teoretiske applikasjoner.
- Bruk modellbaserte utviklingsprinsipper på ECU-design.
FreeRTOS: Programming for Real Time Operating Systems
14 timerI denne instruktørledede, live-opplæringen i Norge, vil deltakerne lære å kode ved hjelp av FreeRTOS mens de går gjennom utviklingen av et enkelt RTOS-prosjekt ved hjelp av en mikrokontroller.
Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
- Forstå de grunnleggende konseptene for sanntidsoperativsystemer.
- Lær miljøet til FreeRTOS.
- Lær hvordan du koder med FreeRTOS.
- Grensesnitt en FreeRTOS-applikasjon til periferiutstyr for maskinvare.
Learning Vivado
14 timerDenne instruktørledede, live-opplæringen i Norge (online eller på stedet) er rettet mot FPGA-utviklere som ønsker å bruke Vivado til å designe, feilsøke og implementere maskinvareløsninger.
Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
- Utvikle HDL-systemer med C-kode og Vivado-verktøy.
- Generer og implementer myke prosessorer i Vivado.
- Test og simuler C-kode ved å bruke Vivado.
LEDE: Set Up a Linux Wireless Router
7 timerLEDE-prosjektet ( Linux Embedded Development Environment) er et Linux operativsystem basert på OpenWrt . Det er en komplett erstatning for firmwareprogramvaren som leveres av et bredt spekter av trådløse rutere og ikke-nettverksenheter.
I denne instruktørledede liveopplæringen vil deltakerne lære å sette opp en LEDE-basert trådløs ruter.
Publikum
- Nettverksadministratorer og teknikere
Kursets format
- Delforelesning, deldiskusjon, øvelser og tung praktisk øvelse
Yocto Project
28 timerI denne instruktørledede, live-opplæringen i Norge vil deltakerne lære hvordan man lager et byggesystem for innebygd Linux basert på Yocto Project.
Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
- Forstå de grunnleggende konseptene bak et Yocto Project byggesystem, inkludert oppskrifter, metadata og lag.
- Bygg et Linux bilde og kjør det under emulering.
- Spar tid og energi ved å bygge innebygde Linux systemer.
The Yocto Project - An Overview - hands-on
28 timerBeskrivelse
Denne fire dagers treningen kombinerer teori med praktiske øvelser for å introdusere Yocto Project.
Den svarer på vanlige spørsmål som:
- Er det virkelig nødvendig å bruke en annen versjon av verktøykjeden/bibliotekene/pakkene for hvert eneste GNU/Linux-prosjekt og en topp av det for å følge en annen arbeidsflyt?
- Kan du sikre at utviklingsmiljøet er identisk for alle utviklere/leverandører og at du fortsatt kan produsere identiske bygg som i dag om 10+ år fra nå?
- Kan YP hjelpe med å finne ut hvilke programvarelisenser pakkene du bruker er lisensiert under?
Hands-on økter utføres på målmaskinvare (f.eks. Beagle Bone Black Rev. C - http://beagleboard.org/BLACK). Etter opplæringen vil du kunne laste ned et docker-bilde med Ubuntu 14.x og alle avhengigheter forhåndsinstallert pluss eksemplene for å kunne jobbe med kursmaterialet i dine egne laboratorier. Vær oppmerksom på at dette ikke er et introduksjonskurs til Embedded GNU/Linux. Du bør allerede vite hvordan Embedded GNU/Linux fungerer og hvordan du konfigurerer/bygger GNU/Linux-kjernen og kjernedriverne.
Hvem bør delta?
Du bruker allerede GNU/Linux for prosjektene dine og har sikkert hørt om Yocto Project, men har ikke turt å se nærmere på det, eller hatt problemer med å bruke det. Du vet ikke om og hvordan din daglige arbeidsflyt kan imøtekommes i YP og synes generelt YP er ganske komplisert. Hvorfor trenger vi alt dette siden for å vite at alt var (tilsynelatende) mye enklere? Etter opplæringen skal du kunne bestemme om du trenger YP eller ikke. Workshopen er rettet mot programvare-, utviklings-, systemingeniører, testere, administratorer, ingeniører og andre interesserte i YP, med solid kunnskap om Embedded GNU/Linux.