Kursplan

Introduksjon til Monday.com

  • Oversikt over Monday.com
  • Nøkkelfunksjoner og moduler (WorkManagement, CRM og WorkForms)
  • Tilpasse mandag for ulike driftsområder (salg, markedsføring, HR, prosjektledelse, etc.)
  • Forstå mandagens grensesnitt: tavler, elementer og kolonner

Automatisering av Databaseer og arbeidsflyter

  • Overgang fra manuelle til automatiserte databaser
    • Byggetavler for sporing av data på tvers av ulike avdelinger
    • Tilpasse kolonner for spesifikke forretningsbehov (salg, prosjektsporing, HR)
  • Automatisering av datainntasting og oppdateringer
    • Bruke automatisering for å håndtere repeterende oppgaver (f.eks. e-postoppfølging, oppgaveoppdrag)
  • Praktisk øvelse: sette opp et styre for avdelingsspesifikk sporing (f.eks. prosjektledelse, salgspipeline)

Integrering av WhatsApp via ekstern API

  • Introduksjon til eksterne API-er for WhatsApp
    • Oversikt over WhatsApp API-integrasjonsmuligheter for ulike forretningsfunksjoner
  • Kobler WhatsApp til mandag
    • Opprettholde kommunikasjon med kunder, teammedlemmer eller potensielle kunder i sanntid
    • Automatisering av svar og oppfølginger ved hjelp av triggere
  • Praktisk øvelse: sette opp en WhatsApp API-arbeidsflyt for kommunikasjon med kunder eller internt team

Administrere kunde- eller prosjektstatuser

  • Definere tilpassede statuser for ulike områder (f.eks. salg, HR, markedsføring, prosjekter)
    • Opprette egendefinerte statuskolonner for arbeidsflyter (f.eks. kundeemnestatus, prosjektfremdrift, oppgavefullføring)
  • Automatisering av statusoppdateringer
    • Stille inn varsler og varsler basert på statusendringer
  • Praktisk øvelse: implementere en statusoppdateringsflyt for å administrere kunderelasjoner eller prosjektfremdrift

Bruker hele mandagspakken

  • ArbeidManagement for team på tvers av avdelinger
    • Tilordne oppgaver og tidslinjer, sporing av fremgang på tvers av avdelinger
    • Lage automatisering for fristpåminnelser og oppgaveoppdateringer
  • CRM: administrere potensielle kunder og relasjoner
    • Organisering av lead/kundeinformasjon og interaksjonshistorikk for ethvert forretningsområde
    • Opprette automatisering for kundepleie, salgssporing eller tjenesteoppdateringer
  • WorkForms: automatiserer datainnsamling
    • Bygge tilpassede skjemaer for innsamling av interne eller kundedata
    • Integrering av skjemaer med arbeidsflyter for å oppdatere databaser automatisk
  • Praktisk øvelse: bruke WorkForms til å lage et datainnsamlingsskjema og koble det til en avdelingsspesifikk arbeidsflyt

Beste praksis for multi-area automation

  • Optimalisering av Monday.com arbeidsflyter for ulike forretningsfunksjoner
    • Salg, markedsføring, HR, prosjektledelse og mer
  • Tips for effektiv automatisering og integrasjon
  • Vanlige utfordringer og feilsøking
  • Q&A økt

Sammendrag og neste trinn

Krav

  • Kjennskap til bruk av nettbaserte applikasjoner
  • Grunnleggende datakunnskaper

Publikum

  • Ledere
  • Teamledere
  • CRM-administratorer
 7 timer

Antall deltakere


Price per participant

Testimonials (4)

Upcoming Courses

Related Categories