Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Kursplan
Introduksjon til Pardot Plus Edition
- Oversikt over Pardot-funksjoner og nylige oppdateringer
- Forstå grensesnittet og nøkkelkomponentene
Optimalisering Email Marketing Taktikk
- Avansert e-postdesign og personaliseringsteknikker
- Segmenteringsstrategier ved hjelp av dynamiske lister
- Beste praksis for A/B-testing og ytelsessporing
Prospekttildeling og engasjementstrategier
- Automatisering av prospekttildeling ved hjelp av regler og triggere
- Opprette effektive engasjementsprogrammer
- Utnytte dynamisk innhold for personlig markedsføring
Arbeide med skjemaer og tilpassede omdirigeringer
- Utforme og optimalisere skjemaer for lead-fangst
- Bruke tilpassede omdirigeringer for å spore prospektaktiviteter
Mestring av rapportering og dashboards
- Opprette detaljerte rapporter for analyse av kampanjeresultater
- Bygge tilpassede dashbord for datavisualisering
- Integrering av Pardot-rapporter med Salesforce for enhetlig innsikt
Avansert engasjementsdynamikk
- Forbedre engasjementsprogrammer med automatiseringsregler
- Effektiv bruk av fullføringshandlinger og scoringsmodeller
- Strategier for reengasjement og lederpleie
Kasusstudier og praktiske øvelser
- Real-life scenarier basert på klientens Pardot-miljø
- Praktiske øvelser for å anvende lærte konsepter
Sammendrag og neste trinn
Krav
- Grunnleggende kunnskap om Salesforce Pardot-grensesnitt
- Erfaring med e-postmarkedsføringskampanjer og prospekthåndtering
- Kjennskap til listehåndtering og engasjementsprogrammer i Pardot
Publikum
- Marketing analytikere som bruker Pardot til daglig drift
- Marketing fagpersoner involvert i kampanjestyring og rapportering
- Team som ønsker å optimalisere Pardot for avanserte engasjementsstrategier
14 timer