Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Kursplan
Introduksjon
- Hva er Microsoft Planner og hvorfor bruke det?
- Microsoft Planlegger vs andre oppgavestyringsverktøy
- Microsoft Planleggerfunksjoner og arkitektur
- Sette opp Microsoft Planner
Starter
- Opprette og lagre en ny plan
- Utforske brukergrensesnittet og navigasjonen
- Tilpasse planinnstillingene og utseendet
- Legge til og fjerne teammedlemmer
Oppgave 1]
- Oppgavestyringskonsepter og terminologi
- Opprette og tildele oppgaver
- Legge til detaljer og vedlegg til oppgaver
- Oppdatering av oppgavestatus og fremdrift
Oppgaveorganisasjon
- Oppgaveorganisasjonskonsepter og terminologi
- Bruke tavler, diagrammer og kalendere for å vise og organisere oppgaver
- Bruke bøtter, etiketter og filtre for å gruppere og sortere oppgaver
- Bruk av forfallsdatoer, prioriteringer og påminnelser for å administrere oppgaver
Oppgave Collaboration
- Oppgavesamarbeidskonsepter og terminologi
- Bruker Microsoft Planner-mobilappen for å få tilgang til oppgaver mens du er på farten
- Samarbeide med teammedlemmer ved hjelp av chat, e-post eller Teams
- Integrering av Microsoft Planner med andre Microsoft 365-apper og -tjenester
Sammendrag og neste trinn
Krav
- Grunnleggende kunnskap om prosjektledelse og teamarbeidskonsepter
- Kjennskap til Microsoft 365-apper og -tjenester, som Outlook, Teams, OneNote, etc.
Publikum
- Prosjektledere
- Lagledere
- Lag medlemmer
14 timer
Testimonials (3)
Jeg likte pausene og muligheten til å jobbe med jevnaldrende som tok kurset. Jeg likte også den lille gruppen vi hadde, selv om jeg forstår at dette ikke er normen
David - Home Office
Kurs - Professional Scrum Product Owner II
Machine Translated
Great attiude of trainer and real life examples not just dry theory.
Mariusz - EY GLOBAL SERVICES (POLAND) SP Z O O
Kurs - Professional Scrum Master II | PSM II (Scrum.org accredited training course)
Trainer's friendliness and willingness to correct trainee