Jira Service Management Treningskurs
Jira Service Management gir verktøy for brukere for å lage tjenesteprosjekter som hjelper til med å kategorisere og administrere tjenesteforespørsler, hendelser, problemer og organisatoriske endringer.
Denne instruktørledede, direkteopplæringen (online eller på stedet) er rettet mot Jira-administratorer på middels nivå som ønsker å lære å bruke Jira Service Management effektivt.
Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
- Lær og forstå det grunnleggende i Jira Service Management. Sett opp og konfigurer en servicedesk og administrer forespørsler. Administrer Jira Service Management backend og integrasjon.
Kursets format
- Interaktivt foredrag og diskusjon. Mye øvelser og trening. Praktisk implementering i et live-lab-miljø.
Alternativer for kurstilpasning
- For å be om en tilpasset opplæring for dette kurset, vennligst kontakt oss for å avtale.
Kursplan
Introduksjon til Jira Service Management
- Oversikt over Jira Service Management Forstå profiler og roller til brukere
Jira Service Management Viktige ting
- Bruke agentens arbeidsområde Håndtere forespørsler Administrere kunnskapsbasen
Jira Service Management Backend
- Prosjekter og problemer Forstå arbeidsflyter Bruke sikkerhetsfunksjoner Konfigurere portalinnstillinger Forstå forespørselstyper Opprette servicenivåavtaler (SLAer) Installere og administrere plugins
Jira Service Management Automatisering
- Opprette automatiseringsregler for repeterende oppgaver Implementere triggere og handlinger Optimalisering av arbeidsflyter med automatisering
Jira Service Management med Confluence
- Oversikt over Confluence Integrating Jira Service Management med Confluence Bruke Jira Service Management med Confluence som en kunnskapsbase
Jira Service Management Integrasjon
- Integrering med en Jira-programvareinstans Integrering med en LDAP CMDB
Sammendrag og neste trinn
Krav
- Grunnleggende kunnskap om Jira
Publikum
- Jira administratorer
Open Training Courses require 5+ participants.
Jira Service Management Treningskurs - Booking
Jira Service Management Treningskurs - Enquiry
Jira Service Management - Consultancy Enquiry
Consultancy Enquiry
Testimonials (1)
Jeg liker måten Sebastian lærte om for mange kompliserte ting på en så interessant måte, og treningen var ikke kjedelig med bare 2 dager. Etter min mening er han en fyr med stor kunnskap, vet veldig godt hva han snakker om, språket han prøver å snakke med publikum er forståelig. Bare hold nivået tror jeg.
Marcin - Polski Zwiazek Pilki Noznej
Kurs - Jira Service Management
Machine Translated
Upcoming Courses
Relaterte kurs
JIRA for Administrators
7 timerDenne instruktørledede, direkteopplæringen i Norge (online eller på stedet) leder deltakerne gjennom utplasseringen av en JIRA-instans. Deltakerne vil lære avansert bruk av JIRA, JIRA-installasjon, konfigurasjon, oppgradering og migrering, hvordan tilpasse JIRA for sine prosjekter, legge til, administrere og tilordne brukere, grupper og prosjektroller, konfigurere og administrere dashbord, definere e-poster og varsler, bruke JIRA sikkerhetsordninger, administrere JIRA-tillatelser, utføre JIRA-feilsøking, installere og tilpasse JIRA servicedesk, sette opp en kunnskapsbase, administrere servicedeskbrukere og håndtere serviceforespørsler i samarbeid.
Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
- Ha en grundig forståelse av JIRA-administrasjon. Tilpass JIRA basert på deres egne forretningsbehov. Definer JIRA e-poster og varsler. Administrer og tilordne brukere, grupper, prosjektroller. Administrer JIRA-tillatelser og sikkerhetsordninger. Utfør JIRA feilsøking. Distribuer og tilpass JIRA servicedesk.
JIRA for Aministrator - Data Center
7 timerEtter å ha fullført opplæringen, vil deltakerne være i stand til uavhengig å administrere, optimalisere og tilpasse JIRA i et bedriftsmiljø.
JIRA for Advanced Users
7 timerDenne instruktørledede, direkteopplæringen i Norge introduserer de avanserte egenskapene til JIRA, inkludert å lage og administrere forskjellige typer JIRA-prosjekter, bruke JIRA for smidige prosjekter, konfigurere smidige brett, administrere innebygde og tilpassede felt, lage og administrere skjermer og filtre, utføre grunnleggende og avansert problemsøk, bruke skjermskjemaer, administrere og oppdatere arbeidsflyter, konfigurere og bruke arbeidsflytskjemaer, utføre analyser og generere rapporter.
Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
- Håndter problemer effektivt.
- Opprett og kjør Scrum og Kanban-prosjekter.
- Administrer innebygde og tilpassede felt.
- Forstå og administrere forretningsprosesser, arbeidsflyter og arbeidsflytskjemaer.
- Utfør grunnleggende og avanserte søk og analyser.
- Generer og gjennomgå rapporter.
JIRA for Beginners
7 timerDenne instruktørledede, live-opplæringen i Norge introduserer JIRAs tilnærming til programvareplanlegging, sporing og utgivelse når den leder deltakerne gjennom opprettelsen og ledelsen av et JIRA-prosjekt.
Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
- Forstå konsepter og funksjonalitet bak JIRAs brukergrensesnitt og arbeidsflyter.
- Legg til, modifiser, klone, koble til og prioriter problemer.
- Fremskritt problemer gjennom hele arbeidsflyten.
- Utfør søk.
- Administrer og tilpass skjermer og filtre.
Effective Agile Project Management with Jira & Confluence
7 timerJIRA Software er et kraftig verktøy for Project Management og folk har en tendens til å fokusere mer på verktøyet enn selve metoden.
Denne instruktørledede, live-opplæringen introduserer deltakerne til kraften i Jira og Confluence, og jobber sammen for å tjene det eneste formålet med å hjelpe teamet til å levere produktet/prosjektet på en vellykket måte. Teamet vil lære hvordan man bruker disse verktøyene riktig for å være mer effektiv i å håndtere brukerkrav, testing, Communication, sentralisert på ett sted.
Vil bli studert JIRA-prosjekter, Confluence mellomrom, arbeidsflyter, tavler (Kanban & Scrum), planlegging og avhengigheter, Jira/Confluence kobling, rapportering, viktige felt og tilpassede felt, problemtyper, skjerm og filtrering.
Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
- Opprett et Scrum- eller Kanban-prosjekt
- Konfigurer Jira for å administrere prosjektet riktig
- Håndter problemer effektivt
- Bygg den nødvendige skjermen for å håndtere problemtyper
- Lag arbeidsflyter og tavler, og forstå deres samhandling
- Utfør grunnleggende og avanserte søk og analyser
- Generer og gjennomgå rapporter som er nødvendige for teamet og ledelsen
Mastering Jira Forms
21 timerDenne instruktørledede, direkteopplæringen i Norge (online eller på stedet) er rettet mot prosjektledere på middels nivå som ønsker å lage, utføre og administrere skjemaer i Jira effektivt.
Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
- Forstå Jira sine kjernekonsepter, inkludert problemtyper, arbeidsflyter og prosjekter. Utvikle og administrer tilpassede felt for å samle inn og organisere data effektivt. Optimaliser skjemarelaterte prosesser for ulike prosjekttyper og team.
Jira and Xray Essentials
14 timerDenne instruktørledede, live-opplæringen i Norge (online eller på stedet) er rettet mot fagfolk på nybegynnernivå til mellomnivå som ønsker å forbedre sine Jira ferdigheter ved å lære å integrere og bruke Xray-plugin, administrere brukerroller og tillatelser, optimalisere dataimport og effektivt håndtere lagringsadministrasjon.
Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
- Integrer og konfigurer Xray-plugin for testadministrasjon.
- Administrer Jira brukerprofiler og tildel passende roller og tillatelser.
- Importer data effektivt til Jira ved å følge beste praksis.
- Optimaliser Jira lagringsbruk og implementer databehandlingsstrategier.
Agile Project Management with Kanban and Jira
14 timerJIRA er en Java-basert nettapplikasjon som gir prosjekt- og problemsporing for å forbedre smidigheten til programvareutvikling.
I denne instruktørledede, live-opplæringen vil deltakerne lære hvordan de kan bruke Jira til å implementere en Kanban-tilnærming til Agile i sin organisasjon.
Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
- Forstå prinsippene bak Agile og Kanban
- Bruk Jira til å opprette og administrere et Kanban-prosjekt
- Tilpass Jira for å passe organisasjonens behov
- Utfør grunnleggende og avanserte søk og analyser
- Generer og gjennomgå rapporter
Publikum
- Produktsjefer
- Programvareutviklere
- Testingeniører
- Business analytikere
Kursets format
- Delforelesning, deldiskusjon, øvelser og tung praktisk praksis i et live-lab-miljø.
Merk
- For å be om en tilpasset opplæring for dette kurset, vennligst kontakt oss for å avtale.