Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Kursplan
1. Introduksjon til tilrettelegging, eller hvorfor det er verdt å bruke brainstorm 2. Definere kunder/brukere ved hjelp av personaliseringsteknikker 3. Definere problem/utfordring - situasjon klientens 4. Identifisering av forretningsverdi i prosjektet - krav og akseptkriterier – lage User Story Maps ved hjelp av brainstormteknikker
- identifisering, definisjon, dekomponering og prioritering av krav - verktøy og teknikker, f.eks. Richard Lawrens, Elephant carpaccio øvelsesverksted: - definere krav - identifisere krav i brukerhistorieformelen - målbarhet av krav og avgjørelse av effektivitet - identifikasjon akseptkriterier for en brukerhistorie - prioritering av krav basert på behovene til prosjektklienten - overføring av krav - hvordan sikre at vi forstår hverandre - overføre kundebehov for en transparent brukerhistorie
5. Oppsummering - retrospektiv "start, stopp, fortsett"
Krav
- Erfaring med design og/eller utvikling av programvareløsninger for kunder
Publikum
- Utviklere
- IT-avdelingsledere
- Prosjektledere, PM
- Produkteiere
- Marketing avdelingsansatte
7 timer
Testimonials (5)
Interaction and communication
Archie Dlamini - Vodacom SA
Kurs - JavaScript - Advanced Programming
I like the simple but informative example codes.
Yue Wang - DBS Bank Ltd
Kurs - Design Patterns
I liked the practical exercises for each design pattern introduced.
Carlos Aragones - Roche Diagnostics
Kurs - Design Patterns in C#
I really enjoyed the real examples and exercises.
Dmitry Baranovsky
Kurs - Introduction to Domain Driven Design
The interaction and enthusiasm he had about the training.