Kursplan

Etter fullført kurs skal kandidater kunne demonstrere kunnskap og forståelse av Business
Kontinuitet Management prinsipper og teknikker.

Nøkkelområder er:

  • Funksjonen til og behovet for Business Kontinuitet Management i en organisasjon
  • Livssyklusen Business Kontinuitet Management
  • Hovedkomponentene i et Business Kontinuitet Management program
  • Behovet for risikovurdering innenfor Business Kontinuitet Management
  • Alternativene for utvikling av en Business Kontinuitetsstrategi Management
  • Hvordan utarbeide og utvikle planer for Business Kontinuitet Management respons
  • Behovet for trening, vedlikehold og gjennomgang av planer
  • Behovet for å bygge inn bevissthet om Business Kontinuitet Management i organisasjonen

Krav

Arbeidserfaring i en IT- eller IT-relatert rolle
Grunnleggende informasjonssikkerhet
Grunnleggende om risikostyring

 14 timer

Antall deltakere


Price per participant

Testimonials (3)

Upcoming Courses

Related Categories