Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Kursplan
Introduksjon til Marketing Automatisering med Zapier
- Hva er Zapier og hvordan fungerer det?
- Forstå triggere, handlinger og Zaps
- Fordeler med automatisering i digital markedsføring
Sette opp Zapier for generering av kundeemner
- Innhenting av kundeemner fra nettskjemaer og sosiale medier
- Automatisering av datainnføring i CRM-systemer
- Utløser oppfølgings-e-poster og varsler
Integrering av Zapier med Marketing verktøy
- Koble Zapier til e-postmarkedsføringsplattformer
- Automatisering av innlegg og annonser på sosiale medier
- Synkronisering av kundeemnedata på tvers av flere applikasjoner
Automatisering av Lead Nurturing-kampanjer
- Personlige e-postsekvenser og autosvar
- Segmentering av potensielle kunder og sending av målrettet innhold
- Bruke Zapier til å oppdatere og spore kundeemneengasjement
Analysere og optimalisere automatiseringsarbeidsflyter
- Overvåking av Zap-ytelse og feilsøking
- Bruk av Zapier filtre og flertrinns Zaps
- Beste praksis for skalering av markedsføringsautomatisering
Avanserte Zapier Strategier for Marketing lag
- Integrering Zapier med analyseverktøy for innsikt
- Automatisering av kampanjerapportering og resultatsporing
- Kasusstudier: Suksesshistorier om markedsføringsautomatisering i den virkelige verden
Sammendrag og neste trinn
Krav
- Grunnleggende forståelse av digitale markedsføringskonsepter
- Erfaring med bruk av vanlige markedsføringsverktøy som e-postmarkedsføring og CRM-systemer
- Kjennskap til automatiseringskonsepter er fordelaktig, men ikke nødvendig
Publikum
- Digitale markedsførere
- Salgsteam
- Growth hackere
14 timer