Kursplan

Introduksjon til Marketing Automatisering med Zapier

  • Hva er Zapier og hvordan fungerer det?
  • Forstå triggere, handlinger og Zaps
  • Fordeler med automatisering i digital markedsføring

Sette opp Zapier for generering av kundeemner

  • Innhenting av kundeemner fra nettskjemaer og sosiale medier
  • Automatisering av datainnføring i CRM-systemer
  • Utløser oppfølgings-e-poster og varsler

Integrering av Zapier med Marketing verktøy

  • Koble Zapier til e-postmarkedsføringsplattformer
  • Automatisering av innlegg og annonser på sosiale medier
  • Synkronisering av kundeemnedata på tvers av flere applikasjoner

Automatisering av Lead Nurturing-kampanjer

  • Personlige e-postsekvenser og autosvar
  • Segmentering av potensielle kunder og sending av målrettet innhold
  • Bruke Zapier til å oppdatere og spore kundeemneengasjement

Analysere og optimalisere automatiseringsarbeidsflyter

  • Overvåking av Zap-ytelse og feilsøking
  • Bruk av Zapier filtre og flertrinns Zaps
  • Beste praksis for skalering av markedsføringsautomatisering

Avanserte Zapier Strategier for Marketing lag

  • Integrering Zapier med analyseverktøy for innsikt
  • Automatisering av kampanjerapportering og resultatsporing
  • Kasusstudier: Suksesshistorier om markedsføringsautomatisering i den virkelige verden

Sammendrag og neste trinn

Krav

  • Grunnleggende forståelse av digitale markedsføringskonsepter
  • Erfaring med bruk av vanlige markedsføringsverktøy som e-postmarkedsføring og CRM-systemer
  • Kjennskap til automatiseringskonsepter er fordelaktig, men ikke nødvendig

Publikum

  • Digitale markedsførere
  • Salgsteam
  • Growth hackere
 14 timer

Antall deltakere


Price per participant

Upcoming Courses

Related Categories