Kursplan

Prising av varer/tjenester

  • Utforske mangfoldet av prisstrategier
  • Håndtere prising innenfor produktets livssyklus
  • Utvikle taktikker som støtter prismål
  • Hvordan unngå priskrig?
  • Pris og fortjeneste: farene ved rabatt
  • Pristilpasning og manipulering. Måter å få en pris til å virke lav
  • Prisfleksibilitet: nøkkelfaktorer og beregningsmåter
  • Velge riktig prisstrategi for dine produkter og tjenester på det lokale markedet

Internasjonale prisstrategier

  • Forstå prissetting i dine spesifikke markeder fra et internasjonalt perspektiv
  • Forskjeller i prising av forbruksvarer på det internasjonale markedet
  • Regionale eksempler: Midtøsten, Øst- og Sentral-Europa, Asia, Nord-Amerika
  • Faktiske prissituasjoner i dine markeder. Prisstrategier som er relevante for deg og dine konkurrenter
  • Velge riktig strategi for dine produkter og tjenester på tvers av internasjonale markeder

Fordeler for deg

  • Få viktig kunnskap og den mest oppdaterte informasjonen om prisstrategier
  • Få de riktige verktøyene for å øke og utvide virksomheten din
  • Å lære av den beste praksisen for vellykket implementering av prisstrategier vil få bedriften din inn på nye markeder og gjøre det mulig for deg å finne nye kunder
  • Anskaffe de beste løsningene og nyttige instrumentene som er relevante for din bedrift/bransje

Krav

Ingen

 7 timer

Antall deltakere


Price per participant

Testimonials (3)

Upcoming Courses

Related Categories