Kursplan

Introduksjon

Oversikt over Adaptive OfficeConnect funksjoner

    Plugin-funksjoner Integrasjon med Adaptive Insights Adaptiv rapportering

Komme i gang med Adaptive OfficeConnect

    Installasjon Sette opp en konto Brukergrensesnitt og alternativer

Rapportering ved hjelp av Adaptive OfficeConnect

    Integrasjon med MS Excel Bygge en ny arbeidsbok (innstillinger og egenskaper) Rapporteringselementtyper og virkemåte

Organisere data i arbeidsboken

    Legge til rapportelementer Filtrering av data Review-fanen

Henter data fra Adaptive

    Viser adaptive celler Oppdater data Oppdaterer elementer

Lage presentasjoner i MS PowerPoint

    Navigere i OfficeConnect for PowerPoint Koble sammen tabeller og diagrammer Navngitte områder Oppdatere og koble fra koblinger

Bruker Adaptive OfficeConnect i MS Word

    Navigere i OfficeConnect for Word Koble sammen tabeller og verdier i ordfortellinger Administrere koblinger og adaptive data Navngitte områder

Deling av data til adaptiv innsikt

    Laste opp rapporter (personal eller delte) Vedlikeholde og distribuere biblioteker

Oppsummering og konklusjon

Krav

  • Erfaring med Microsoft Office
  • Erfaring med økonomi
  • Erfaring med regneark

Publikum

  • Sluttbrukere
  • Finansielle fagfolk
 7 timer

Antall deltakere


Price per participant

Testimonials (2)

Upcoming Courses

Related Categories