Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Kursplan
Introduksjon til n8n for Marketing
- Oversikt over n8n sine muligheter og grensesnitt
- Utforske konsepter for automatisering av arbeidsflyt
- Vanlige brukssaker i markedsføringsautomatisering
Integrering av Social Media plattformer
- Koble n8n til sosiale medieplattformer (f.eks. Twitter, Facebook)
- Automatisering av innlegg, sporing av engasjement og rapportering
- Administrere kampanjer på tvers av plattformer ved å bruke n8n
Automatisering av Email Marketing arbeidsflyter
- Sette opp automatiserte e-postsekvenser
- Utløser e-poster basert på brukerhandlinger og engasjement
- Integrering av e-postmarkedsføringsverktøy som Mailchimp med n8n
Kunde Data Management
- Innsamling og lagring av kundedata for segmentering
- Integrering n8n med CRM-er for kundeinnsikt
- Bygge kundereiser med automatisering
Avanserte Marketing automatiseringsteknikker
- Bruke logikk og betingede arbeidsflyter for målrettet markedsføring
- Automatisering av A/B-testing og kampanjejusteringer
- Analysere ytelse med datavisualiseringsintegrasjoner
Sporing og analyseautomatisering
- Automatisering av innsamling av beregninger for kampanjeinnsikt
- Sette opp varsler og varsler for KPI-sporing
- Visualisere data med integrerte instrumentbordverktøy
Implementering og skalering av arbeidsflyter
- Distribuere arbeidsflyter for produksjonsbruk
- Skalering av automatiseringsinnsats ettersom markedsføringsbehovene vokser
- Administrere arbeidsflytversjoner og oppdateringer
Sammendrag og neste trinn
Krav
- Grunnleggende forståelse for markedsføringsarbeidsflyter og -prosesser
- Kjennskap til digitale markedsføringsverktøy
Publikum
- Marketing lag
- Growth hackere
14 timer