Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Kursplan
Modul 1. Prinsipper for objektorientering
- Lage modeller Klasser og objekter Innkapsling, spesialisering og polymorfisme
Modul 2. Designe applikasjoner med UML
- Hva er UML UML-diagrammer Use Case Diagrammer Klassediagrammer Interaksjonsdiagrammer
Modul 3. Komme i gang med C#
- C# og .Net C#-språket Visual Studio IDE
Modul 4. C# Grunnleggende språk
- Datatyper Variabler Konstanter Strings Statements Expressioner
Modul 5. Forgrening
- Betingede forgreningsuttalelser Ubetingede forgreningsutsagn Løkker
Modul 6. Operatører
- Oppdrag Mathematical operatører Øk og reduksjon Relasjonell
Modul 7. Klasser og objekter
- Definere klasser Konstruktører Statiske og instansmedlemmer Ødelegge objekter
Modul 8. Innsidemetoder
- Overbelastningsmetoder Innkapsling av data med egenskaper Returnerer flere verdier
Modul 9. Debugging
- Angi et bruddpunkt Anropsstakken
Modul 10. Arv og polymorfisme
- Spesialisering og generalisering Arv Polymorfisme Abstrakte og forseglede klasser Rotklassen: objekt Boksing og unboxing typer
Modul 11. Operatør Overbelastning
- Bruke operatørnøkkelordet Opprette nyttige operatører Logiske par konverteringsoperatører
Modul 12. Strukturer
- Definere en struktur
Modul 13. Grensesnitt
- Implementering og grensesnitt Implementering av mer enn ett grensesnitt Casting til et grensesnitt Utvide og grensesnitt
Modul 14. Matriser
- Erklære arrays Flerdimensjonale arrays System.Array Indexers
Modul 15. Samlingsgrensesnitt og typer
- Samlingsgrensesnittet Array viser køer og stabler
Modul 16. Strenger
- Lage strenger Manipulere strenger StringBuilder-klassen
Modul 17. Unntak for kast og fangst
- throw-setningen try and catch-setningen Hvordan kallestakken fungerer Exception class metoder og egenskaper
Modul 18. Delegater og arrangementer
- Delegater arrangementer
Modul 19. Generikk
- Generikk: A Primer Parametrisering etter datatype System.Collections.Generics klasse
Krav
Før du deltar på dette kurset, må studentene ha kompetanse på følgende områder:
- Kjennskap til og komfort med grunnleggende operativsystemfunksjoner som filmanipulering.
- Forståelse av det grunnleggende innen strukturert programmering, inkludert konsepter som flytkontroll, variabler og parametere og funksjonskall.
- Minst 3 måneders erfaring med å utvikle applikasjoner i enten et grafisk eller ikke-grafisk miljø, eller tilsvarende kunnskap.
Erfaring med objektorientert programmering og konsepter er ikke nødvendig.
35 timer