Online eller på stedet, instruktørledede live Business-opplæringskurs demonstrerer gjennom interaktive diskusjoner og casestudier det grunnleggende om Business. Business trening er tilgjengelig som "online live training" eller "onsite live training". Online live trening (også kalt "remote live training") utføres ved hjelp av et interaktivt, eksternt skrivebord . Direkteopplæring på stedet kan gjennomføres lokalt hos kundene i Oslo eller i NobleProg bedriftsopplæringssentre i Oslo. NobleProg – din lokale opplæringsleverandør
Denne instruktørledede, live-opplæringen i Oslo (online eller på stedet) er rettet mot personer som jobber i et internasjonalt forretningsmiljø som ønsker å raskt forbedre sine lytte-, tale- og skriveferdigheter for å bli mer effektive ledere og teammedlemmer.
Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
Lær verktøy og taktikker for raskt å utvide deres engelske ordforråd på arbeidsplassen.
Fokuser på bare de relevante delene av det engelske språket som trengs for å bli mer effektiv på jobben.
Få tillit til deres evne til å kommunisere med autoriteter via telefon, e-post og i møter.
Øv på teknikker for å påvirke og overtale kunder, ledere og jevnaldrende.
Bruk en systematisk tilnærming for å fortsette å forbedre deres Business engelskkunnskaper etter opplæringen.
Denne instruktørledede, liveopplæringen i Oslo (online eller på stedet) er rettet mot nåværende CTOer og kommende CTOer som tekniske direktører eller tekniske ledere som ønsker å tilegne seg det tekniske og ledelsesmessige perspektivet som trengs for å være en effektiv CTO.
Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
Ansett og lede et levende og innovativt teknisk team.
Ta i bruk og administrer effektivt teknologien som trengs for å utvikle gode produkter.
Bruk nyttige teknikker og strategier for å administrere produkter og prosjekter.
Skaler bedriftens virksomhet og flytt den i riktig retning.
Denne opplæringen passer best for personer i Digital Marketing og strategier.
Opplæringen dekker konseptene som er avgjørende for å få gjennomslag i Kina gjennom digitale medier. Den introduserer nøkkelkonsepter for digital markedsføring, fra mobilmarkedsføring og markedsføring i sosiale medier til Email markedsføring, PPC-markedsføring og SEO.
Ved slutten av opplæringen forstår vi viktigheten av analyser og god strategi med passende eksempler.
SCM (Supply Chain Management ) viser til kontroll av aktiviteter som er involvert i å ta varer og materialer fra leverandør til forbruker.
I denne instruktørledede, liveopplæringen, vil deltakerne lære grunnleggende om SCM når de gjelder det kinesiske markedet. Denne opplæringen er rettet mot ledere som ønsker å komme inn i det kinesiske markedet. Det inkluderer en serie diskusjoner, casestudier og øvelser for å hjelpe deltakerne med å forberede seg på implementering og praksis i den virkelige verden.
Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
Forstå dynamikken i SCM i Kina kontra SCM i andre land
Dra nytte av Kina-spesifikke innovasjoner i forsyningskjeden for å utvikle en SCM-strategi
Implementere en integrert ende-til-ende tilnærming til SCM
Forhandle om pris med lokale leverandører
Identifiser viktige globale innkjøpere og andre aktører i Kina forsyningskjede
Gjennomføre en detaljert analyse av vanlige forretningsinnkjøpsproblemer i Kina
Publikum
Sourcing ledere
Personer som er involvert i SCM-prosessen
Kursets format
Delforedrag, deldiskusjon, øvelser og praktisk øvelse
Business kurs i Oslo, Helg Business kurs i Oslo, Kveld Business trening i Oslo, Business instruktørledet kurs Oslo, Business boot camp i Oslo, Business instruktørledet kurs i Oslo, Helg Business trening i Oslo, Business coaching i Oslo, Business tomannshånd trening i Oslo, Business klasser i Oslo, Business on-site i Oslo, Business instruktør i Oslo, Business trener i Oslo, Kveld Business kurs i Oslo, Business private kurs i Oslo